امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
رئیس اداره امور مالیاتی بهارستان:

پروانه ۳ پزشک بدون کارتخوان در بهارستان باطل شد

بهارستان – ابتکارآنلاین: رئیس اداره امور مالیاتی بهارستان از ابطال پروانه سه پزشک بدون کارتخوان در نسیم شهر و گلستان خبر داد و گفت: مردم فرار مالیاتی پزشکان را گزارش کنند.
کد خبر: 10007
زمان انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸ قبل از ظهر -
43 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – علی قبادی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برخورد جدی با پزشکان دارای فرار مالیاتی خبر داد و اظهار داشت: در این زمینه به سه پزشک برخورد شده است.

قبادی در تشریح جزئیات بیشتر گفت: سه پزشکی که در نسیم شهر و گلستان برای فرار مالیاتی از ارائه کارت خوان به مراجعه کنندگان طفره رفته و با اعلام اینکه «کارت‌خوان نداریم» یا «کارت‌خوان خراب است» مردم را وادار به پرداخت پول نقد و یا کارت به کارت می‌کردند، توسط سازمان امور مالیاتی بهارستان مورد بررسی قرار گرفتند.

رئیس اداره امور مالیاتی بهارستان درباره جزئیات این خبر، بیان داشت: فعالیت‌های این سه پزشک توسط گزارش‌های مردمی مورد رصد قرار گرفت و بعد از چند مرحله تذکر در نهایت به‌خاطر فرار مالیاتی پروانه آنها ابطال شد.

قبادی با اعلام اینکه ما از این قشر تحصیل کرده انتظار داریم بیشتر به قوانین مالیات احترام بگذارند، خاطرنشان کرد: البته پزشکان دیگری هم در دستور کار قرار دارند که اگر به تذکرات اهمیت ندهند در راستای مالیات ستانی عادلانه مجبوریم نسخه آنها را هم بدون تعارف بپیچیم.

رئیس اداره امور مالیاتی بهارستان افزود: از آنجایی که فرار مالیاتی بین برخی از پزشکان رباط کریم و بهارستان همچنان ادامه دارد شهروندان با مراجعه به درگاه ملی مالیات به نشانی intamedia.ir در قسمت ویژه «سوت زنی»، گزارش‌های خود را ارسال کنند و از پاداش ویژه آنکه تا یک درصد مبلغ مالیات قطعی وصول شده خواهد بود، بهره‌مند شوند.

وی اظهار داشت: همچنین سامانه ۱۵۲۶، مرکز ارتباط مردمی سازمان امور مالیاتی کشور است که از این طریق مردم می‌توانند شکایات، پیشنهادها و سوالات مالیاتی خود را مطرح کنند تا از سوی سازمان مالیاتی رسیدگی شود.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *