امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

تخریب ۶۷ فقره ساخت و ساز غیرمجاز در زمین‌های ملی ملارد

ملارد – ابتکارآنلاین: فرمانده انتظامی شهرستان ملارد از اجرای حکم قضائی تخریب ۶۷ فقره ساخت و ساز غیرمجاز در زمین‌های ملی روستای لم‌آباد این شهرستان و آزادسازی زمین‌های کشاورزی خبر داد.
کد خبر: 11044
زمان انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱ بعد از ظهر -
33 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – سرهنگ منصور خدایی روز یکشنبه در تشریح جزئیات این آزادسازی اظهار داشت: در راستای حفظ کاربری زمین های کشاورزی با حکم دستگاه قضائی و با حضور مقتدرانه فرماندهی انتظامی در کنار دیگر نهادهای مرتبط، نسبت به آزادسازی ۶۷ فقره ساخت و سازها غیرمجاز در روستای لم آباد شهرستان ملارد اقدام و حکم قضائی اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این حکم، ۱۸ فقره بنای ویلایی و ۴۹ مورد تفکیک و قطعه بندی در قالب پنج شهرک در حال ساخت و ساز غیرمجاز تخریب و پنج هکتار از زمین های کشاورزی آزاد سازی شد.

خدایی با هشدار به متعرضان املاک و زمین های کشاورزی و ملی خاطرنشان کرد: پلیس با اینگونه افراد سودجو قاطعانه و قانونی برخورد می کند.

شهرستان ملارد از شمال با فردیس، از جنوب با دهستان جوقین، از شرق با شهریار و از غرب با ماهدشت و اشتهارد هم‌جوار است.

این شهرستان دارای ۲ بخش مرکزی و صفادشت، ۲ شهر ملارد و صفادشت، چهار دهستان به نام های دهستان ملارد شمالی ، دهستان ملارد جنوبی ، دهستان بی‌بی سکینه و دهستان اخترآباد و ۵۹ روستای دارای سکنه است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *