امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

۲ واحد آلاینده محیط زیست در دماوند پلمب شد

دماوند – ابتکارآنلاین: رئیس اداره و فرمانده یگان حفاظت محیط زیست دماوند از پلمب ۲ واحد آلاینده محیط زیست در این شهرستان خبر داد و گفت: این واحدها موجباب نارضایتی شهروندان را فراهم کرده بودند.
کد خبر: 11048
زمان انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰ بعد از ظهر -
36 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – نقی میرزاکریمی روز یکشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: پیرو پیگیری ها در خصوص فعال کردن کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها در شهرستان، در اجرای رای این کمیسیون در شهرداری رودهن ۲ واحد آلاینده محیط زیست بعد از صدور اخطاریه تا رفع آلودگی و مزاحمت برای مردم پلمب شد.

وی از سایر شهرداران شهرستان خواست تا پیرو مکاتبات بعمل آمده نسبت به فعال کردن کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها اقدام کرده تا از فعالیت های اماکنی که برخلاف اصول بهداشتی عمل می کنند و یا موجب مزاحمت برای مردم می شوند جلوگیری و اقدامات لازم برای ساماندهی محیط زیست شهری صورت گیرد.

اعلام جرم محیط زیست علیه عامل تخلیه فاضلاب در دماوند

رئیس اداره و فرمانده یگان حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از اعلام جرم علیه عامل تخلیه فاضلاب در حاشیه جاده کمربندی رودهن خبر داد.

روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران روز یکشنبه در گزارش دیگری به نقل از نقی میرزاکریمی گفت: در پی انتشار فیلمی در شبکه های مجازی شهرستانی مبنی بر تخلیه فاضلاب توسط فردی در حاشیه جاده دماوند- تهران محدوده کمربندی رودهن، با توجه به مشخص بودن پلاک خودرو موضوع در دستور کار این اداره قرار گرفت و در این خصوص گزارشی به همراه مستندات به مرجع قضایی ارسال و اعلام جرم شد.

وی ضمن قدردانی از شخص گزارش دهنده برای حساسیت نسبت به حفظ محیط زیست و سلامت مردم اظهار داشت: این اداره ضمن رصد فضای مجازی، گزارش و موضوعات مرتبط با محیط زیست را بررسی و پیگیری کرده و اقدامات و برخورد های قانونی لازم با موارد مرتبط به انجام می رساند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *