امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

دروغ‌پراکنی شاخص‌ترین عنصر پروپاگاندای غربی است

پردیس - ابتکارآنلاین: امام جمعه پردیس با اشاره به اینکه دروغ‌پراکنی شاخص‌ترین عنصر پروپاگاندای غربی است گفت: اطلاع‌رسانی دقیق، تبیین و تحلیل‌های مستند و اقناعی می‌تواند توطئه دشمن را خنثی کند.
کد خبر: 12730
زمان انتشار: ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰ بعد از ظهر -
33 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – حجت الاسلام سیدحسین حسینی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دماوند ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به اینکه ملت ایران در کنار ملت‌های مسلمان مراکش و لیبی ایستاده اند اظهار داشت: ده‌ها هزار نفر از برادران و خواهران مسلمان با وقوع دو حادثه مهیب زلزله و سیل، کشته و مجروح و آواره شده‌اند و این حادثه دردناک را تسلیت عرض نموده و همدردی خود را با مسلمانان دردمند و سوگوار این دو کشور عزیز مسلمان ابراز می‌داریم.

امام جمعه پردیس با اشاره به اینکه ترور شخصیتی ائمه معصومین (ع) یکی از ابزارهای مهم جنگ شناختی دشمن شده است، افزود: باید حواسمان باشد که اینگونه جنایت دشمنان، امروز و در آینده نیز وجود خواهد داشت و در صدد کشتن نام و یاد و راه و فکر ائمه اطهار (ع) هستند، دشمنان با جنگ شناختی و ترور شخصیتی کاری کردند که مردمی که اهل‌بیت (ع) را دوست داشتند، در کشتن آنها بشتابند و برای قرب به خداوند، امام خود را به قتل برسانند.

وی با بیان اینکه دروغ‌پراکنی، شاخص‌ترین عنصر پروپاگاندای غربی است افزود: یکی از سنگین‌ترین پروپاگانداهای دشمن، فتنه ۱۴۰۱ و اغتشاشات زن، زندگی، آزادی بود.

حسینی عنوان داشت: علاج پروپاگاندای دشمن، تبیین حقیقت است، یعنی اطلاع‌رسانی دقیق، به موقع، تبیین و تحلیل‌های مستند و اقناعی از سوی شبکه تبلیغ و جبهه رسانه‌ای انقلاب، جهت معرفی اهداف و مصادیق جنگ ادراکی دشمن است و حقیقتاً می‌تواند تا حد زیادی پروپاگاندای دشمن را خنثی کند.

امام جمعه پردیس ادامه داد: دشمنان داخلی و خارجی در طول این یک سال، از اغتشاشات گذشته تا امروز بسیار آسیب دیده‌اند و برخی از اجتماعات آنها متلاشی شده و دشمن‌شناسی در جامعه افزایش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه دشمنان تحرکاتی هم داشته‌اند، تاکید کرد: باید بدانید که دشمنان به دنبال این هستند که مانع مشارکت حداکثری مردم در انتخابات شوند و عملیات روانی ناکار آمدنمایی دولت انقلابی و بی‌اعتمادسازی نسبت به آن را انجام دهند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *