امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

پرستاران حضرت زینب (س) ‌ را الگوی خود قرار دهند 

لرستان – ابتکارآنلاین: معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: پرستاران حضرت زینب (س) ‌ را الگوی خود قرار دهند.
کد خبر: 14894
زمان انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۲ بعد از ظهر -
26 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایسنا – مسلم مرادی امروز ۲۸ آبان‌ماه مراسم گرامیداشت روز پرستار که در سالن زرینکوب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: ارزش کار یک پرستار نه تنها کمتر از پزشک معالج نیست بلکه در برخی از موارد پرستاران با فداکاری و مهارت خاص تأثیری غیرقابل انکار در بهبود و سلامتی بیمار دارند.

وی تصریح کرد: ‌پرستاران باید در همه جنبه‌های فعالیت و تلاش خود حضرت زینب (س) را الگوی خود قرار دهند و با تأسی از آن بانوی بی‌بدیل، نمونه‌ای از صبر را در مسیر نظام سلامت کشور به نمایش بگذارند.

فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: پرستاران و کادر درمان در مقابله با ویروس کرونا فراتر از وظیفه خود برای سلامت جامعه ایثار و جانفشانی کردند و این فداکاری آنان برای همیشه در تاریخ ماندگار خواهد شد.

مرادی اضافه کرد: باید به پاس قدردانی از زحمات پرستاران و کادر درمانی سر تعظیم فرود ‌آورد زیرا پرستاری یکی از مشاغل سخت و طاقت‌فرسایی است که اجر و پاداش آن را تنها خداوند می‌دهد.

وی بیان کرد: پرستاران، انسان‌های شریف و بزرگواری هستند که وجودشان با صبر، گذشت و مدارا آمیخته شده و همواره فراتر از الزامات و تعهدات و تکالیف اداری و تخصصی، به خدمت به بیماران مشغول هستند.

معاون استاندار لرستان ادامه داد: تلاش‌های ایثارگرانه و از خودگذشتگی های این عزیزان بر تارک تاریخ این مرز و بوم ثبت و ضبط شده و برای همیشه ماندگار است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *