امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

یک درخواست مهم استاندار کهگیلویه و بویراحمد از رئیس‌جمهور و وزیر راه

کهگیلویه و بویراحمد - ابتکارآنلاین: استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن درخواست از رئیس جمهور و وزیر راه گفت: مردم این استان خواهان اتصال به آزاده راه شیراز به اصفهان هستند.
کد خبر: 15732
زمان انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵ بعد از ظهر -
22 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایسنا – سید علی احمدزاده با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان فارس و افتتاح پروژه آزاد راه اصفهان ـ شیراز افزود: این آزاد راه برای منطقه جنوب کشور تاثیرگذار بوده و تردد مسیر کشور را به استان بوشهر تسریع داده است و ما هم انتظار داریم کهگیلویه و بویراحمد به این آزاد راه متصل شود.

وی با اشاره به اینکه شهر یاسوج تا آزاد راه ۴۵ کیلومتر فاصله دارد اظهارکرد: بخشی از تردد اصفهان به تهران از طریق مسیر کاکان به اقلید بوده که به دلیل کوهستانی، شیب زیاد و پیچ های خطرناک هر ساله متحمل تصادفات و تلفات زیادی در این مسیر می شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: درخواست ما از ریاست جمهوری، معاون اجرایی رئیس جمهور و وزیر راه شهرسازی این است که یاسوج به این آزادراه متصل شود.

احمد زاده با اشاره به اینکه ما هم جز مطالبه گران واقعی این آزادراه هستیم، تصریح کرد: این مسئله را قطعا در جلسه هیات دولت با استانداران مطرح خواهم کرد.

وی با اشاره به اینکه با این اقدام سه مرکز استان فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد از این آزادراه بهره مند می شوند، افزود: با اتصال به این آزادراه بخش زیادی از خطرات جاده ای در استان کهگیلویه و بویراحمد کم می‌شود ضمن اینکه این استان هیچ گونه آزادراهی در آن احداث نشده است.

احمدزاده از مزیت های اتصال به این آزادراه را کوتاه شدن مسیر، کاهش تصادفات و ترافیک، متصل شدن به شبکه آزادراهی کشور و ارتباط بیشتر با استان‌های همجوار عنوان کرد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *