امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
دادستان مرکز گیلان خبر داد؛

فوت تعدادی از زندانیان زندان لاکان رشت بر اثر درگیری

گیلان – ابتکارآنلاین: دادستان مرکز گیلان با اشاره به درگیری در زندان لاکان رشت گفت: به دلیل ممانعت از خدمات رسانی به مجروحان توسط زندانیان، برخی از مجروحان فوت کرده اند.
کد خبر: 3547
زمان انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۸ بعد از ظهر -
89 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – سید مهدی فلاح میری، دادستان مرکز گیلان با اشاره به اینکه تعدادی از زندانیان بند ۸ زندان لاکان رشت که محکوم به قصاص قتل عمد هستند بر اثر اختلافات شخصی با هم درگیر شدند، ادامه داد: با بالا گرفتن درگیری این افراد، منازعه و دعوا به راهروی زندان کشیده شد و با پیوستن تعداد دیگری از زندانیان، فضای این بخش از زندان رشت متشنج شد.

 

‌وی با بیان اینکه در این ناآرامی، تعدادی از زندانیان تأسیسات موجود در راهرو و سالن زندان را تخریب کردند، اظهار داشت: در پی این واقعه پلیس در محل حاضر شد و برای آرام و پراکنده کردن زندانیان از گاز اشک آور استفاده کرد.

 

دادستان مرکز گیلان اضافه کرد: متأسفانه با توجه به قطعی برق به جهت تخریب تأسیسات توسط آشوب گران و ممانعت از خدمات رسانی به مجروحان توسط زندانیان، برخی از مجروحان فوت نموده و مابقی جهت مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

 

وی در پایان افزود: در حال حاضر با تلاش مأمورین و مسئولین زندان وضعیت زندان عادی شده و فعالیت‌های روزمره زندانیان ادامه دارد.

(منبع: باشگاه خبرنگاران جوان)

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *