امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرماندار رباط کریم:

پرداختن به موضوع پدافند غیرعامل یک ماموریت همیشگی است

رباط‌ کریم – ابتکارآنلاین: فرماندار شهرستان رباط کریم گفت: تقویت پدافند غیرعامل در دستگاههای اداری و اجرایی شهرستان لازم و ضروری است و در این راستا باید تلاش جدی صورت گیرد.
کد خبر: 4320
زمان انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۷ بعد از ظهر -
63 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین –  امید احمدی چهارشنبه در جلسه آموزش پدافند غیرعامل ادارات شهرستان رباط‌کریم اظهار داشت: نباید توجه به مسئله پدافند غیرعامل تنها مختص به این هفته باشد بلکه باید در طول سال به این موضوع توجه ویژه شود.

 

وی افزود: کشور ما دائما در معرض تهدید و آسیب عوامل استکبار است و پدافند غیرعامل از اقدامات مهم برای حفاظت از تاسیسات و تجهیزات برای جلوگیری از وارد آمدن کمترین آسیب در زمان بحران است.

 

فرماندار شهرستان رباط کریم تصریح کرد: باید همه دستگاه ها تمام توان خود را درجهت فراگیری دانش پدافند غیرعامل به کارگیرند تا کمی و کاستی ها در این حوزه برطرف شود.

 

احمدی با اشاره به اهمیت سرمایه گذاری در زمینه پدافند غیرعامل خاطرنشان کرد: پرداختن به موضوع پدافند غیرعامل یک ماموریت همیشگی است که باید به آن توجه ویژه ای شودو سرمایه گذاری در این راستا نوعی آسایش و آرامش را برای مردم و مسئولین یک کشور به ارمغان خواهد آورد

 

وی یادآورشد: این امر مهم تنها با تهاجم دیگر کشورها و دفاع از تمامیت مرزی یک سرزمین ارتباط ندارد بلکه در صورت وقوع حوادث و بلایای طبیعی ، از میزان خسارات و تلفات بصورت قابل توجهی کاسته می شود.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *