امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
نماینده ولی فقیه در گیلان:

بسیج نقطه مقابل استکبار است

رشت- ابتکارآنلاین: نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه بسیج نقطه مقابل استکبار است، گفت: انقلابی و پای کاربودن علت هجمه رسانه ای دشمن علیه بسیجیان است.
کد خبر: 5729
زمان انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵ بعد از ظهر -
83 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از مهر – آیت‌الله رسول فلاحتی ظهر دوشنبه در نشست مجمع و هیئت اندیشه‌ورز استاد یاران نواحی و سرمربیان اقشار شبکه تربیتی بسیجیان سپاه قدس گیلان با اشاره به نقش محوری بسیج در نابودی نقشه‌های دشمنان اظهار کرد: بسیج نقطه مقابل استکبار است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه بسیجیان با بصیرت و ولایتمداری فتنه‌ها را بی اثر می‌کنند افزود: علت هجمه رسانه‌ای دشمن علیه بسیجیان اخلاص، انقلابی و پای کار بودن آنها است.

وی افزود: هیچ مانعی برای اجرای طرح و برنامه‌های بسیج و صالحین در شهرستان‌های گیلان وجود ندارد.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه مهم‌ترین حربه دشمن برای فتنه انگیزی ایجاد شبهه است، بیان کرد: در طول ۴۴ سال گذشته دشمن برای آغاز و ایجاد فتنه در کشور، شروع به ایجاد شبهه در جامعه می‌کند که نمونه بارز آن را در فتنه‌های اخیر شاهد بودیم.

ضرورت اطاعت پذیری از ولایت فقیه

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر اطاعت پذیری تمامی آحاد جامعه از مقام ولایت فقیه تصریح کرد: غربی‌ها هنوز جایگاه مؤثر ولی فقیه و وجود رهبری فرزانه در رأس امور کشور را متوجه نشده‌اند و در محاسباتشان نیاورده‌اند که رهبری می‌تواند تمامی توطئه‌های دشمن را در بزنگاه‌های حساس خنثی کند.

وی عنوان کرد: اگر فرمایشات رهبری در روز بسیج به یک رسالت تبدیل شود، می‌توان بر بسیاری از مشکلات فائق آمد.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه تبعات و آثار زیان بار جنگ نرم بیشتر از جنگ سخت است، گفت: دشمنان می‌خواهند از طریق جنگ شناختی ما را شکست دهند و در این بین علما و ائمه جمعه و خواص جامعه باید با تبیین دستاوردهای انقلاب جامعه را از یاس و دل مردگی نجات دهند.

وی بیان کرد: ایجاد شبهه در عرصه اعتقادی، سیاسی و تاریخی سه هدف و برنامه دشمن برای نابودی و تزریق نا امیدی در جامعه است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *