امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
استاندار همدان:

رویکرد دولت در نهضت ملی مسکن، ساخت خانه‌های ویلایی است

همدان- ابتکارآنلاین: استاندار همدان گفت: رویکرد و برنامه مهم آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور در طرح نهضت ملی مسکن، واگذاری زمین رایگان به مردم و ساخت خانه‌های ویلایی از سوی متقاضیان و افراد واجد شرایط است.
کد خبر: 6839
زمان انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷ بعد از ظهر -
86 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایرنا – “علیرضا قاسمی‌فرزاد” روز جمعه در آئین بهره‌برداری از واحدهای مسکن مددجویان شهرستان ملایر اظهار داشت: علاوه بر تامین نیازمندی‌های نهضت ملی مسکن در ملایر، برای حدود ۵۰ سال آینده رشد و توسعه ملایر نیز دیده شود.

وی افزود: علاوه بر نهضت ملی مسکن به عنوان یکی از خدمات ارزنده دولت سیزدهم، توجه به سلامت، معیشت و اشتغال از دیگر خدمات رئیس جمهور است که خدمات به بهترین شکل باید به مردم ارائه شود.

استاندار همدان تصریح کرد: برنامه داریم که از ظرفیت تعاونی ها در این راستا بهره بگیریم و به جای آنکه زمین در اختیار انبوه ساز و برج ساز قرار گیرد خود افراد اقدام به ساخت خانه کنند.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه نهضت ملی مسکن باید مجدانه در ملایر دنبال و اجرایی شود، بیان کرد: در سفر رئیس جمهور به استان همدان، ۲ هزار میلیارد تومان به شهرستان ملایر اختصاص یافت‌.

قاسمی‌فرزاد ادامه داد: در سفر استانی رئیس جمهور و هیات دولت، بیش از ۱۱ هزار تقاضای کمک از سوی مردم دریافت شد که با دقت طبق دستورالعمل ابلاغی بررسی و انجام شد و رضایت‌مندی خوبی را سطح استان ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور دستیار مردمی‌سازی برای خود انتخاب کرد، گفت: پیرو دستور آیت‌الله رئیسی مبنی بر انتخاب دستیار مردمی‌سازی توسط استانداران، ما نیز در مرکز استان دستیار مردمی‌سازی را انتخاب و در شهرستان‌های استان نیز باید این امر تسّری یابد.

استاندار همدان با بیان اینکه چارت و ساختار دستیار مردمی‌سازی هنوز ابلاغ نشده است، اظهار داشت: طبق سیاست دولت مردمی و انقلابی سیزدهم در خدمت‌رسانی مطلوب به مردم، مدیران در ارائه خدمت به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

قاسمی‌فرزاد وجود وحدت، همدلی و وفاق در شهرستان ملایر را ستودنی خواند و افزود: با حضور حجت الاسلام ارزنده امام جمعه ملایر به این شهرستان، وی منشاء خیر و اثر برای مجموعه این شهرستان و مردم ملایر خواهد بود و در کنار مجموعه مدیران، خدمتگزاری خوبی به مردم داشته باشند.

امام جمعه ملایر نیز گفت: مسئولیتی که امروز در اختیار مجموعه مدیران و مسئولان و همه ما قرار گرفته، حاصل زحمات شهدا و حتی پیامبران و ائمه اطهار(ع) است که از ابتدا تاکنون از همه چیز خود برای خدمت به مردم گذشتند.

حجت الاسلام “محمدعلی ارزنده” با بیان اینکه در صورت کوتاهی در خدمت‌رسانی به مردم باید پاسخگو باشیم، افزود: دنیا بسیار زودگذر است و از این قطار مسئولیت باید به نحو احسن برای خدمت به مردم استفاده کنیم.

وی خطاب به مدیران تاکید کرد: باید به گونه‌ای مشی و رفتار کنیم که شرمنده شهدا و مردم نباشیم، چرا که این انقلاب به راحتی به دست نیامده است.

به گزارش ایرنا؛ استاندار همدان امروز /جمعه/ برای افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی به شهرستان ملایر سفر کرده است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *