امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرماندار پیشوا:

حفاظت از منابع آبی با رویکرد ایجاد فرهنگ صرفه‌جویی

پیشوا – ابتکارآنلاین: فرماندار شهرستان پیشوا با اشاره به مشکل کم‌آبی درکشور گفت: امروز نه فقط ایران که تمامی جهان با بحران کم‌آبی مواجه هستند و این امر طلب می‌کند که بیش از گذشته به حفاظت از منابع آبی با رویکرد ایجاد فرهنگ صرفه‌جویی توجه داشت.
کد خبر: 274
زمان انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۱ بعد از ظهر -
442 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین- ابراهیم تاجیک‌نوری روز چهارشنبه در جریان بازدید از اداره آب و فاضلاب پیشوا و مخازن تأمین آب شهرستان گفت: فلسفه وجودی مدیران در کشور، خدمت به مردم است و جلب رضایتمندی آنان باید در اولویت مسئولان قرار گیرد، اگر مسئولی نمی‎تواند به دلیل برخی از ملاحضات قانونی و کمبودها مشکل مردم را حل کند، نباید به این مسائل و مشکلات دامن زده و موجب نارضایتی آنان شود.

 

وی با تأکید بر لزوم تکریم ارباب رجوع توسط کارکنان دولت گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی به ویژه ادارات خدمات رسانی موظفند تا دوره‌های آموزشی برخورد با ارباب رجوع را برای کارکنان خود برگزار کنند تا رضایت حداکثری آنان را جلب نمایند.

 

فرماندار شهرستان پیشوا گفت: یکی از مهمترین اصول رعایت حقوق و تکریم ارباب رجوع، بیان صادقانه مشکلات با مردم است که این امر موجب همراهی آنان با دستگاه‌های مختلف اجرایی می‌شود.

 

تاجیک‌نوری اظهار داشت: اعتماد به مردم و طرح صادقانه مشکلات با آن‌ها و همچنین اطلاع‌رسانی به موقع، ضمن آنکه فشار روانی را در مواقع بحران کم می‌کند، موجب همراهی و همکاری مردم با ادارات و ارگان‌های دولتی می‌شود.

 

فرماندار پیشوا تصریح کرد: تامین آب در سه بخش آشامیدنی، کشاورزی و صنعت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، ولی با توجه به نقش حیاتی آب در حوزه آشامیدنی، لازم‌ است تا اداره آب و فاضلاب، پیش‌بینی‌های لازم برای عبور از زمان بروز بحران‌های احتمالی برای تامین آب مردم را انجام دهد.

پیشوا با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *