امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین:

رسانه‌ها افق‌های روشن پیش روی ملت را به مردم نشان دهند

قزوین – ابتکارآنلاین: فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با بیان اینکه رسانه‌ها باید افق‌های روشن پیش روی ملت و انقلاب را به مردم نشان دهند، تصریح کرد: رسانه‌ها زبان صادق مردم باشند.
کد خبر: 270
زمان انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷ بعد از ظهر -
494 بازدید

به گزارش خبرنگارابتکارآنلاین به نقل از مهر – سردار رستمعلی رفیعی آتانی پیش از ظهر چهارشنبه در جمع اصحاب رسانه استان قزوین که در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی قزوین برگزار شد اظهار کرد: بزرگی رسانه به بزگی مردم و انقلاب است.

 

وی با بیان اینکه کار رسانه انتقال پیام است، افزود: امام حسین (ع) تنها امامی بود که حج واجب را برای انتقال پیام بزرگ‌تری رها کرده و بر زمین گذاشت.

 

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین عنوان کرد: رسانه انقلاب نیز همچون مولای خود برای انتقال پیام حتماً اهم و مهم خواهد کرد تا بهترین پیام را در بهترین شرایط و شکل به مردم برساند.

 

وی عنوان کرد: باید دل‌های مطمئن را در کنار هم داشته باشیم و باید با باورها و اعتقادات خود، کنار یکدیگر قرار بگیریم.

 

این مسئول اضافه کرد: باید بتوانیم خانواده بزرگ انقلاب را بزرگ‌تر کنیم و این کار رسانه است تا بتواند ذهن و باورهای مردم را آرام کند.

 

وی با بیان اینکه رسانه‌ها باید افق‌های روشن پیش روی ملت و انقلاب را به مردم نشان دهند، تصریح کرد: رسانه‌ها باید زبان صادق مردم باشند و در قزوین به لطف خدا این همراهی صادقانه را می‌بینیم.

 

رفیعی با تاکید بر اینکه جامعه دیگر طاقت حرف‌های تند را ندارد، تاکید کرد: رسانه‌ها باید با امیدواری و ترسیم نقاط روشن امید را در جامعه نهادینه سازی کنند.

 

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین بیان کرد: جغرافیای اتحاد ما باید مختصات مشخصی داشته باشد تا در زمین دشمن بازی نکنیم.

 

وی در پایان یادآور شد: مادامی که در دایره انقلاب و مردم و تحت هدایت‌های رهبری هستیم همه اختلاف و سلایق‌ها قابل قبول است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *