امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
رییس بسیج سازندگی:

ایجاد یکهزار قرارگاه عملیات جهادی در کشور هدف گذاری شد

سمنان- ابتکارآنلاین: رییس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: ایجاد یکهزار قرارگاه جهادی استانی، شهرستانی و محله ای طی پنج سال در سطح کشور هدفگذاری شد که تاکنون ۱۶۵ قرارگاه فعال شده است.
کد خبر: 262
زمان انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴ بعد از ظهر -
482 بازدید

به‌ گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – سردار محمد زهرایی روز چهارشنبه در همایش سرگروه های جهادی استان سمنان که در محل سالن خوارزمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان برگزار شد، افزود: قرارگاه های جهادی، وظیفه محتواسازی، اندیشه ورزی و عملیات جهادی را برعهده دارند و عملیات جهادی را به صورت منسجم و تخصصی دنبال می‌کنند.

 

وی ادامه داد: جریان جهادی، جریانی انقلابی است که وظیفه کمک به مردم، دولت و بدنه دستگاه‌های اجرایی در راستای بسیج همگانی را برعهده دارند که این جریان، متوقف بر شخص خاص و محدود به گروه و حزب خاص نیست.

 

زهرایی اضافه کرد: عرصه اردوهای جهادی، متمرکز به بسیجیان نیست بلکه حضور یک جهادگر در عرصه جهادی، فی النفسه فرد را به عنوان بسیجی واقعی معرفی می‌کند.

 

مقام معظم رهبری، پدر جهادی ایران هستند

 

وی اظهار داشت: مبدا حرکت های جهادی در کشور با حضور مقام معظم رهبری و عزیمت ایشان در زلزله فردوس اتقاق افتاد که نشان می‌دهد، آیت الله خامنه‌ای پدر جهادی ایران، قله حرکت، شروع و استمرار آن در گفتمان و حرکت عملی اردوی جهادی هستند.

 

زهرایی تصریح کرد: جهاد به لفظ معنی پیدا نمی‌کند بلکه هجرت نفس اولین اقدام یک جهادگر و پس از آن استقامت و شناخت کافی از هدف والای جهادی است.

 

وی افزود: گروه‌های جهادی شامل سه رده عادی، فعال و ویژه هستند که باید در مسیر رشد و تعالی توانمند شده و به گروه جهادی ویژه تبدیل شوند و حل مسئله‌ کنند.

 

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: جهادگران در امت آخرالزمان پرچم مهدوی را به اهتزاز درآورند و در گام دوم انقلاب، نشان دادند که در مسیر انقلاب همچون انقلابیون گام نخست، با جدیت بیشتر به جلو حرکت می کنند.

(منبع: ایرنا)

 

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *