امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی خبر داد:

اعتبار ۳۰۰ میلیاردی برای ارائه خدمات دارویی و درمانی به بیماران نیازمند کشور

خراسان شمالی – ابتکارآنلاین: رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران از اختصاص ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ارائه خدمات و کمک‌های دارویی و درمانی به بیماران نیازمند کشور توسط این مجموعه خبر داد.
کد خبر: 327
زمان انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۸ بعد از ظهر -
461 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – وحید سلیمی در آیین اجرای چهارمین مرحله رزمایش هلال رحمت که در مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر خراسان شمالی برگزار شد، ارائه خدمات دارویی و درمانی به بیماران نیازمند کشور را یکی از رسالت‌های سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر دانست.

 

وی ادامه داد: در این راستا طی سال گذشته حدود ۱۷۰ میلیارد تومان در کشور برای ارائه خدمات دارویی و درمانی به بیماران نیازمند کشور توسط هلال احمر هزینه شده است.

 

وی افزود: امسال نیز با پیگیری های مستمر، ردیف اعتبار این بخش در سازمان داوطلبان احیا شد و اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان به این موضوع اختصاص یافت.

 

سلیمی، جذب داوطلبان، نگه داشت آن‌ها و اجرای برنامه های محرومیت زدایی و معیشت محور را از دیگر رسالت‌های سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر دانست.

 

وی تاکید کرد: جذب هدایت و توزیع کمک های مردمی نیز از دیگر وظایف ما است که با همکاری سایر ارگان های دخیل در این موضوع رسالت خویش را برای کمک به جامعه انجام می دهیم.

 

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران همچنین گفت: ارائه تسهیلات قرض الحسنه نیز یکی دیگر از اقداماتی است که در این مجموعه انجام می‌شود و امسال نیز ۲۰۰ میلیارد تومان برای این موضوع اختصاص پیدا کرده است.

 

سلیمی اظهار کرد: طرح ملی نذر آب نیز امسال انجام خواهد شد و فراخوان آن از هفته آینده اعلام می‌شود تا بتوانیم خدماتی را به مناطقی که متاثر از کمبود منابع آبی هستند و از تنش آبی رنج می‌برند ارائه دهیم.

(منبع: ایسنا)

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *