امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
فرمانده انتظامی اصفهان:

اقدامات پلیس درباره ترک فعل مدیران، بازدارندگی بهمراه داشت

اصفهان- ابتکارآنلاین: فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: اقدامات و بررسی های پلیس درباره ترک فعل مدیران و کارکنان دولتی در سراسر استان، بازدارندگی و پیشگیری بهمراه داشته است.
کد خبر: 374
زمان انتشار: ۲۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۵ بعد از ظهر -
477 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایرنا – سردار سرتیپ محمدرضا میرحیدری افزود: از یک سال گذشته بررسی ترک فعل مدیران و کارکنان دستگاه های دولتی همسو با سیاست کلی کشور در دستور کار فرماندهی انتظامی اصفهان قرار گرفته و با دریافت گزارش و بررسی های تخصصی مراتب به سازمان بازرسی، دادستانی و دستگاه های بالادستی هر نهاد گزارش شده است.

 

وی اضافه کرد: مداخلات و اقدامات ارشادی در این زمینه صورت گرفته که همین موضوع نیز نقش بازدارنده و اصلاح رفتار را به همراه داشته است.

 

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه تعیین مجازات و نوع برخورد با متخلفان با دستگاه قضایی است، تصریح کرد: شناسایی، بررسی و تشکیل پرونده بر عهده پلیس است که مراتب به متولیان امر تحویل می شود.

 

وی به آمار این دسته از پرونده ها اشاره نکرد و افزود: پلیس آگاهی، پلیس امنیت اقتصادی و پلیس اطلاعات و امنیت موضوعات مربوط به ترک فعل کارکنان و مدیران را بررسی می کنند و در حوزه عملکردی خود تشکیل پرونده می دهند.

 

سردار میرحیدری ادامه داد: تضییع حق مردم، نظام و دولت به هر مدل و روشی از مصادیق ترک فعل توسط مدیران و کارکنان است که نظارت ها در این زمینه افزایش یافته است و پلیس مانع از کم کاری نهادهای اداری خواهد شد.

 

وی خاطرنشان کرد: مردم ترک فعل نهادهای اداری را به منظور بررسی، تذکر یا انجام اقدام قضایی به پلیس گزارش کنند.

 

به گزارش ایرنا، دستورالعمل نحوه مقابله با ترک وظایف قانونی مدیران و کارمندان و پیشگیری از آن، طی سال ۹۹ در ۱۲ ماده از سوی رییس قوه قضاییه ابلاغ شد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *