امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
امام جمعه موقت ورامین:

خیرین برای رسیدن به اهداف خیرخواهانه به بهزیستی کمک کنند

ورامین- ابتکارآنلاین: امام جمعه موقت ورامین بر لزوم مشارکت خیرین در اقدامات بهزیستی تاکید کرد.
کد خبر: 349
زمان انتشار: ۲۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸ بعد از ظهر -
459 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – حجت الاسلام حسین قدوسی نژاد در خطبه‌های نماز جمعه ورامین طی سخنانی ضمن گرامیداشت روز بهزیستی به تقدیر از خدمات بهزیستی این نهاد پرداخت و با اشاره به لزوم مشارکت خیرین در اقدامات بهزیستی گفت: افراد تحت پوشش بهزیستی نیازمند خدمات کامل هستند که در حوزه اعتبارات و جذب آن باید تلاش کرد تا تخصیص ۱۰۰ درصدی صورت پذیرد.

 

وی سپس ضمن تقدیر از خدمات تأمین اجتماعی بر لزوم حمایت بیشتر از مردم خاصه در امور درمانی تاکید کرد و گفت: کارگران جزو اقشاری از جامعه هستند که در همه شرایط به ویژه شرایط تحریم در کنار انقلاب بوده و هستند.

 

امام جمعه موقت ورامین با بیان اینکه تأمین اجتماعی یکی از بازیگران مهم چرخه اقتصاد کشور است، گفت: این سازمان نقش مثبتی در توسعه اشتغال پایدار دارد.

 

وی ضمن تشکر از خدمات بیمارستان ۱۵ خرداد گفت: باید این بیمارستان در تخصص‌ها و امکانات تقویت شود، که بارها مطرح شده است و باید سازمان تأمین اجتماعی و دولت اقدامات بیشتری داشته باشند.

 

خطیب جمعه ورامین در ادامه به عید غدیر اشاره کرد و آن را عیدی بسیار مهم دانست و افزود: رفتار علوی، مدیریت علوی، رسیدگی به محرومین، گره گشایی از مردم، پیام رسانی غدیر و تبیین خطبه غدیر رسالت مهم همه است.

 

وی افزود: غدیر حادثه و رویدادی مهم و اثرگذار است که به دستور خداوند، کارگردانی پیامبر (ص) و نقش‌آفرینی مولی‌الموحدین علی (ع) شکل‌گرفته است؛ این رویداد بزرگ جهان اسلام، باور اساسی اندیشه اسلامی است، غدیر مکتبی تربیتی و انسان‌ساز است.

 

قدوسی نژاد گفت: غدیر برای تمام نسل‌ها پیام عملی دارد.

 

وی در ادامه به نعمت ولایت اشاره کرد و گفت: کاری کنیم مدیون ولایت نباشیم، امنیت و آرامش در کشور به برکت ولایت فقیه است و مدیریت هوشمندانه ولایت، کشور را از همه گزندها و خطرها حفظ کرده است.

 

امام جمعه موقت ورامین سپس ضمن انتقاد از وضعیت موجود که جریان هدایت شده با پول‌های کثیف به بی حجابی دامن می‌زنند، گفت: چرا ما و مسئولان در حق خودمان در دفاع از حجاب و عفت سست هستیم ولی دشمنان بر ترویج بی حیایی مصمم هستند.

 

وی ضمن تشکر از صبر و بزرگی مردم وضعیت اقتصادی را همچنان نامناسب توصیف کرد و ضمن تقدیر از خدمات دولت، گفت: امید است تلاش و نظارت بیشتر مشکلات موجود را کمتر کند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *