امروز یکشنبه ۵ فروردین ۱۴۰۳
امام جمعه شهرری:

سفر جو بایدن به منطقه علیه ایران وهیچ ثمری برای آمریکا ندارد

ری – ابتکارآنلاین: امام جمعه شهرری گفت: هیچ تردیدی نداریم سفر بایدن رئیس جمهور آمریکا به اسرائیل و منطفه خاورمیانه تلاش علیه جمهوری اسلامی است اگرچه هیچ ثمری برای آنان ندارد.
کد خبر: 353
زمان انتشار: ۲۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲ بعد از ظهر -
432 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – حجت الاسلام والمسلمین سید علی شاهچراغی در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه شهرری افزود: بیگانگان بدانند که خداوند پشتیبان این نظام و انقلاب بوده و تاکنون خطرهای زیادی را از این کشور دور کرده است.

 

وی یادآورشد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند  منطقه غرب آسیا زمینه ای برای چنین توطئه هایی را ندارد و اگر دست از پا خطا کنند جمهوری اسلامی حرکتی انجام خواهد داد که برای آنان هزینه سنگینی دارد و جبران ناپذیر است.

 

حجت الاسلام شاهچراغی اظهارداشت: دشمنان بدانند که نیروهای نظامی جمهوری اسلامی به خوبی منطقه را رصد می کنند و اجازه هیچ شیطنتی نمی دهند.

 

امام جمعه شهرری با اشاره به فرا رسیدن عید سعید غدیرخم گفت: در موضوع ولایت و امامت این را باید متوجه بود که غدیر یک جریان در زندگی مسلمانان است و فقط یک روز نیست و طی سال جریان دارد.

 

وی خاطرنشان کرد: در روز عید غدیر مردم را اطعام و خوشحال کنید، غدیر را فراموش کردیم و فقط گفتیم یک روز است و بس.

 

حجت الاسلام شاهچراغی ادامه داد: ما باید این شادی را در غدیر نشان دهیم تاکید ما در جشن های عید غدیر مردمی بودن است.

 

خطیب نماز جمعه این هفته شهرری اعلام کرد: دولت در شرایطی نیست که از بودجه های دولتی برای جشن عید غدیر هزینه کند امروز که مردم گرفتار هستند دولت بودجه را باید صرف رفع مشکلات مردم کند.

 

وی با اشاره به فرا رسیدن هفته عفاف و حجاب اضافه کرد: بیش از ۱۰ آیه قرآن به وجوب قرآن اشاره می کند و انکار آن ارتداد را به دنبال دارد.

 

حجت الاسلام شاهچراغی بیان کرد: حجاب از ضروریات دین ماست و حجاب و عفاف امروز ما به حضرت زهرا می رسد و خانم‌ها بدانند که الگویی از حضرت زهرا(س) و حضرت زینب(س) است.

 

وی درباره اجرای امر به معروف ونهی از منکر افزود: همین کاری که برخی دختران ما در هدیه دادن چادر و روسری انجام می دهند کار بسیار زیبایی است.

 

حجت الاسلام شاهچراغی یادآورشد: دیروز بانوان و خواهران ما در دفاع از حجاب آمدند و این کار باید ادامه یابد.

 

در حاشیه نماز جمعه مسئولان شهرستان ری در کنار مردم حضور یافتند و پاسخگوی درخواست وارائه راهکار برای برون رفت از مشکلات مردمی بودند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *