امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳

مشارکت آستان حضرت عبدالعظیم(ع) در توزیع ۳۵هزار بسته گوشت گرم میان نیازمندان

ری – ابتکارآنلاین: به مناسبت فرارسیدن عید سعید غدیر خم، طرح توزیع ۳۵هزار بسته گوشت گرم به همت موسسه خیریه حضرت خدیجه(س) و با مشارکت اداره نذورات آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) انجام شد.
کد خبر: 536
زمان انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۱ بعد از ظهر -
1729 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین –  در این طرح بسته های تهیه شده به همت و همکاری موسسه خیریه حضرت خدیجه(س) و اداره نذورات آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام بین حدود ۳۵ هزار خانوار در ۲۳ استان کشور ارسال و توزیع می شود.

 

مشارکت آستان حضرت عبدالعظیم(ع) در توزیع ۳۵هزار بسته گوشت گرم میان نیازمندان

 

گفتنی است، اداره نذورات آستان مقدس نیز در سالروز عید فرخنده غدیر خم، اقدام به تهیه ۳۰۰ بسته ارزاق نموده و در این روز مبارک در مناطق کم برخوردار شهرستان ری توزیع خواهد نمود.

 

دیدار مدیران مجتمع آموزشی حکمت نبوی با تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)

 

جمعی از مدیران مجتمع آموزشی حکمت نبوی، با حجت الاسلام و المسلمین سید علی قاضی عسکر تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) دیدار کردند.

 

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) در این دیدار ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید غدیر خم اظهار داشت: یکی از مهمترین پیام های “غدیر” پیام شایسته سالاری است.

 

وی افزود: بعد از رسول گرامی اسلام با مقایسه میان افرادی که می توانستند مسیر رسالت رسول خدا(ص) را استمرار دهند در می یابیم که هیچ فردی مانند حضرت علی(ع) را نمی توان یافت که همه ویژگی های لازم برای مدیریت و رهبری جامعه اسلامی را دارا باشد.

 

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) ابراز داشت: حضرت علی(ع) از همه افراد به پیامبر نزدیک تر بود و از دوران کودکی و نوجوانی نزد پیامبر آمد و تحت نظر آن حضرت تربیت و پرورش یافت و در تمامی وقایع مهم اسلام، همگام و همراه با پیامبر اکرم(ص) بود.

 

حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسکر، علم، مدیریت، شجاعت، دلسوزی نسبت به مردم، مراتب معنوی بالا و انفاق را به عنوان مهم ترین ویژه گی های ممتاز شخصیت بی بدیل حضرت علی(ع) برشمرده و اظهار داشت: نظام اجتماعی اسلام، نظام شایسته سالاری است و باید شایسته ترین ها بر مردم حکومت کنند؛ پیامبر مکرم اسلام(ص) نیز بر همین مبنا حضرت علی(ع) را بعد از خویش به عنوان جانشین معرفی نمود.

 

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *