امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران:

به زودی کوره دوم کارخانه آهک هیدراته در اهر احداث می‌شود

آذربایجان شرقی – ابتکارآنلاین: مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران از احداث کوره دوم کارخانه آهک هیدراته اهر با سرمایه گذاری بیش از ۴۰۰۰ میلیارد ریال از محل سرمایه گذاری شرکت ملی صنایع مس ایران و شرکت مولیبدن مس آذربایجان از منابع بانکی خبر داد.
کد خبر: 729
زمان انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۶ بعد از ظهر -
471 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایسنا – علی رستمی، روز شنبه اول مروادماه، در جمع مسئولان شهرستان اهر از راه اندازی دو شرکت اکتشافات معدنی توسط شرکت ملی صنایع مس ایران در کشور نیز خبر داد گفت: یکی از این شرکت‌های اکتشافاتی متعلق به استان آذربایجان شرقی با ۱۵ دستگاه حفاری و اشتغال‌زایی ۳۰۰ نفر می باشد.

 

وی از سایر برنامه‌های شرکت ملی صنایع مس ایران در این استان را راه‌اندازی آزمایشگاه مرجع معدنی شمال‌غرب کشور در تبریز با همکاری دانشگاه تبریز عنوان کرد.

 

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم مجموعه کارخانه آهک هیدراته شهرستان اهر را از کارخانه های زیان‌ده ذکر کرد و خواستار توجه و رسیدگی جدی به این موضوع توسط مسئولان استانی و شهرستانی شد.

 

احمد محرم زاده فاصله دریافت حقوق و مزایای کارکنان مس مزرعه و آهک هیدراته را نسبت به کارکنان مس سونگون بسیار متفاوت برشمرد و خواستار برقراری عدالت پرداخت حقوق و مزایا در معادن شهرستان اهر شد.

 

وی ضمن انتقاد از عدم فعال سازی معادن راکد که به نام اشخاص خصوصی به ثبت رسیده است گفت: امیدواریم با حل مشکل و موانع شاهد راه اندازی این معادن راکد و ایجاد اشتغال در شهرستان اهر باشیم.

محرم زاده بر ضرورت جذب جوانان تحصیلکرده، کارآمد و بومی در معادن شهرستان اهر تاکید کرد.

 

امام جمعه اهر نیز در این مراسم بر ضرورت توسعه معادن اهر و ورزقان تأکید کرد.

 

حجت الاسلام جواد حاجی زاده از مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران خواست برای اشتغال‌زایی در منطقه؛ توسعه معادن اهر و ورزقان را در راستای ایجاد فرصت شغلی و امید به آینده در بین جوانان تقویت کنند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *