امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی کشاورزی شهرستان پردیس

پردیس – ابتکارآنلاین: 30 هزار متر از اراضی کشاورزی پردیس که اقدام به تغییر کاربری غیر مجاز شده بود آزاد سازی شد.
کد خبر: 705
زمان انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵ بعد از ظهر -
442 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – مدیر جهاد کشاورزی شهرستان پردیس از تخریب و قلع و قمع ۱۷ بنا غیرمجاز در مناطق خوش آب و هوای پردیس خبر داد و گفت: در راستای حفظ وحراست از اراضی زراعی وباغی شهرستان پردیس و با استناد به تبصره ۲ ماده ۱۰ و ماده ۳ با دستور  دادستان پردیس و همکاری نیروی انتظامی ۱۷ مورد ساخت وساز غیر مجازدر روستای کرشت از مناطق خوش آب و هوای شهرستان پردیس تخریب وبه حالت اولیه خود بازگشت.

 

سید محمد قریشی افزود : متصرفان با تغییر کاربری  ۳۰هزار مربع از اراضی مرغوب کشاورزی و باغات شهرستان پردیس که اقدام به ساخت و سازهای غیر مجاز شامل ساختمان، ویلا. دیوار کشی . استخر ومحوطه سازی کرده بودند تخریب وآزاد سازی شد.

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان پردیس گفت: پردیس یکی از مناطق خوش آب و هوای شرق استان تهران است و خریداران برای خرید زمین واملاک گول افراد سودجو را نخورند قبل از هر گونه خریدوانجام معاملات ملکی از ادارات زیربط و امور اراضی جهاد کشاورزی استعلام کنند تا مبادا دچار ضرر وزیان مالی گردند.

 

وی افزود: اراضی آزاد سازی شده موقعیت مناسبی برای احیای کشاورزی داردوباتوجه به پتانسیل های  موجوددر نوع خاک وآب و هوا ی پردیس این اراضی آمادگی  کشت گیاهان دارویی ،گل محمدی و زعفران رادارد.

 

قریشی گفت: اراضی کشاورزی شهرستان پردیس در طرح کاداستر ثبت شده و تیم های عملیاتی و گشت های اموراراضی  تمامی اراضی و باغات شهرستان پردیس را کنترل وپایش می کنند وافراد سود جود  اجازه هیچ گونه دخل و تصرفی دراین مناطق را ندارند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *