امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
رئیس سازمان مدارس معارف اسلامی صدرا:

عدالت آموزشی و تربیتی در مدارس صدرا تحقق پیدا کرده است

اصفهان- ابتکارآنلاین: رئیس سازمان مدارس معارف اسلامی صدرا گفت: ۱۴ مدرسه صدرا در شهرستان‌های مختلف اصفهان وجود دارد که این مدارس در مسیر گام دوم انقلاب و تحقق سند تحول بنیادین الگو شناخته شده است.
کد خبر: 838
زمان انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹ بعد از ظهر -
575 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از مهر – حجت الاسلام حامد تقدیری اشاره به ظرفیت مدارس صدرایی مطابق با عدالت آموزشی و تربیتی اظهار داشت: نزدیک به ۲۰۰ شعبه مدرسه انقلاب اسلامی وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی تحت عنوان مدارس صدرایی در سطح کشور وجود دارد.

 

وی افزود: بزرگ‌ترین شبکه مدارس دولتی بعد از آموزش و پرورش را با ۱۴ هزار دانش‌آموز به خود اختصاص داده و در تلاش هستیم که عدالت آموزشی و تربیتی که دغدغه مقام معظم رهبری است و پیاده‌سازی الگوی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را در این مدارس دنبال کنیم.

 

رئیس سازمان مدارس معارف اسلامی صدرا با بیان اینکه در مسیر گام دوم انقلاب و تحقق سند تحول بنیادین به عنوان الگو شناخته شدیم، گفت: در این راستا دوره دختران حاج قاسم یکی از کلان پروژه‌های سازمان تبلیغات اسلامی بود که در سراسر ایران برگزار شد.

 

وی در خصوص مدارس استان اصفهان خاطر نشان کرد: ۱۴ مدرسه صدرا در شهرستان‌های مختلف اصفهان وجود دارد و دانش‌آموزان در مقطع تحصیلی اول و دوم مشغول به تحصیل هستند.

 

حجت الاسلام تقدیری با اشاره به فعالیت‌های اثرگذار جهاد تبیین و شناخت آن برای دانش‌آموزان، تصریح کرد: در طلیعه گام دوم انقلاب اسلامی دختران که مربیان و به نوعی فرماندهان جامعه اسلامی هستند باید در این مسیر توانمند شوند و توسط آنها در جهاد تبیین تحولی را ایجاد کنیم.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *