امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تعطیلی تمام مناطق گردشگری فیروزکوه

فیروزکوه – ابتکارآنلاین: تمام مناطق گردشگری و تاریخی فیروزکوه در روز‌های آتی تعطیل است و از ورود گردشگران به این مناطق ممانعت می‌شود.
کد خبر: 892
زمان انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲ بعد از ظهر -
453 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین –  فرماندار فیروزکوه گفت: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی، اعلام هشدار نارنجی و احتمال وقوع سیلاب برای شهرستان، برای جلوگیری از اتفاقات ناگوار، از ورود گردشگران و مسافران به تمام مناطق تفریحی فیروزکوه جلوگیری می‌شود.

محمد حیدری منش افزود: برخی از مناطق گردشگری شهرستان برای استفاده گردشگران مناسب سازی نشده که با توجه به هشدار وقوع سیلاب در روز‌های آخر هفته، ستاد مدیریت بحران شهرستان تصمیم گرفت تا از پنجم تا بیستم مرداد ماه تمام این مناطق را تعطیل اعلام کند تا علاوه بر پیشگیری از حوادث ناگوار، مناسب سازی این مناطق را انجام دهد.

وی گفت: تعطیلی مناطق گردشگری شهرستان با توجه به تجربه وقوع سیلاب در مرداد ماه سال‌های گذشته در این مناطق بوده و برای حفظ جان همونطنانمان این تصمیم گرفته شد.

فرماندار فیروزکوه افزود: همچنین به کشاورزان و دامداران توصیه میکنیم تا از قرار دادن محصولات باغی، زراعی و نهاد‌های دامی در مسیر رودخانه‌ها خود داری کنند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *