امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:

قرارگاه فرهنگی ستاد نماز جمعه نقش مهمی در حل معضلات اجتماعی دارد

ورامین- ابتکارآنلاین: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به اینکه نماز جمعه افشاگر چهره نفاق است گفت: قرارگاه فرهنگی ستاد نماز جمعه نقش مهمی در حل معضلات اجتماعی دارد.
کد خبر: 897
زمان انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲ بعد از ظهر -
450 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – حجت الاسلام سید محسن محمودی ظهر چهارشنبه در جلسه تجلیل از اعضای ستاد برگزاری نماز جمعه ورامین که با حضور فرماندار و شهردار ورامین، ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر ورامین در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد اظها ر داشت: موهبت بزرگ نماز جمعه را باید گرامی بداریم و قبل از انقلاب اسلامی ما چنین نعمتی را نداشتیم و اگر نماز جمعه‌ای برگزار می‌شد غالباً عبادی بود و سیاست در آن دخالتی نداشت.

 

وی افزود: الان در بیش از ۷۰۰ شهر و بخش نماز جمعه برگزار می‌شود که منشأ برکات و آثار فراوانی هستند و اگر این پایگاه‌های اجتماعی و سیاسی نبودند در حوادث و رویدادها ما مشکلاتی را مانند پشتیبانی و حمایت عامه داشتیم.

 

محمودی با تقدیر از خانواده‌ای اعضای ستاد نماز جمعه که روز تعطیل آنها به دلیل حضور عضو ستاد مشکل ساز می‌گردد، بیان داشت: شما اعضای مؤمن ستاد نماز جمعه به آیات قرآن عمل می‌کنید و خادم نماز جمعه هستید و در ثواب نماز گزاران شریک می‌شوید و قدر این توفیقات را بدانید و سعی کنیم که این خدمت رسانی به مردم عادی شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران نماز جمعه با ذکر این نکته که خیلی از شهدا از اعضای ستاد نماز جمعه بوده اند، اظهار داشت: نماز جمعه افشاگر چهره نفاق است و بسیاری از شهدای ما از نماز جمعه به جبهه اعزام می‌شدند و در این راستا ستاد نماز جمعه ورامین ۵ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

 

وی با اشاره به نقش مهم نماز جمعه در مسائل فرهنگی گفت: سنگر نماز جمعه نقش مهمی در جذب جوانان است و قرارگاه فرهنگی ستاد نماز جمعه می‌تواند در بزنگاه‌ها نقش مهمی را در حل معضلات اجتماعی ایفا نماید.

 

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران نماز جمعه را متعلق به همه دانست و تصریح کرد: نماز جمعه سنگر انقلاب است و متعلق به جریان خاصی نیست و باید کسانی که ارزش‌ها و آرمان‌ها را قبول دارند در این اجتماع بزرگ هفتگی حضور یابند و اگر مسئولین می‌خواهند با مردم ارتباط مستقیم داشته باشند در نمازهای جمعه حضور یابند تا ارتباط مستقیم با مسئولین را مردم حس کنند.

 

وی در پایان بیان داشت: استفاده از ظرفیت نماز جمعه برای همه ادارات و نهادها است و مدیران می‌توانند از این سنگر در جهت کارهای صورت گرفته در حوزه مسئولیتی خود استفاده کنند.

 

گفتنی است، در این جلسه با اهدای لوح تقدیر از پیشکسوتان و فعالان ستاد نماز جمعه ورامین تقدیر به عمل آمد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *