امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بازگشت سارق به محل سرقت پس از جاگذاشتن سوئیچ!

سارق که هنگام سرقت، سوئیچ خود را جا گذاشته بود برای برداشتن آن دوباره به محل سرقت بازگشت.
کد خبر: 954
زمان انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲ بعد از ظهر -
482 بازدید

در یک صحنه عجیب جنایی، یک سارق اهل کالیفرنیای شمالی پس از آنکه سوئیچ خود را در محل سرقت جا گذاشت به محل وقوع جرم بازگشت. بنا به گزارش آسوشیتدپرس، این سارق شنبه شب مقادیری پول نقد را از دفتر یک شرکت در سان فرانسیسکو به سرقت برده بود. با این حال هنگامی که او متوجه شد سوئیچ خود را در محل سرقت جاگذاشته است بار دیگر به آنجا بازگشت.

 

دوربین‌هایی که در داخل دفتر این شرکت نصب شده بودند لحظه‌ای را که این سارق وارد دفتر شده و به دنبال سوئیچش می‌گردد نشان می‌دهد. در صحنه‌ای دیگر او متوجه سوئیچ خودروی پخش نان که روی میز است می‌شود با این حال اقدام به سرقت خودرو نمی‌کند.

وقوع این سرقت صبح روز دوشنبه به اطلاع پلیس رسید. پس از انتشار این ویدئو، پلیس سان رافائل از شهروندان خواست تا در شناسایی این سارق به آن‌ها کمک کنند. بنا به گفته ستوان دان فینگ، این سارق با ابزاری ناشناخته درب دفتر این شرکت را بازکرده و تا ساعت ۱۰ شب در داخل دفتر آن بوده است. فینگ همچنین گفت سارق هنگام حضور مجدد در محل جرم، بین محوطه انبار پشتی و دفتر حرکت کرده و یک کمد بایگانی را نیز باز کرده است. ستوان فینگ گفت سارق یک کیف بانکی با مقداری نامعلوم وجه نقد را به سرقت برد.

 

گفتنی است؛ تحقیقات برای شناسایی و دستگیری سارق ادامه دارد.

(منبع: باشگاه خبرنگاران جوان)

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *