امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

سیلاب در رودهن به مناطق روستایی خسارت وارد کرد / یک نفر فوت شد

دماوند – ابتکارآنلاین: بارش شدید باران شب گذشته در شهرستان دماوند، موجب وقوع سیل در بخش رودهن شد و به روستاهای اطراف خسارت وارد کرد.
کد خبر: 922
زمان انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷ قبل از ظهر -
432 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – در پی بارش باران شب گذشته، ساعت ۳بامداد امروز پنجشنبه سیل شدید در رودخانه سیاهرود و روستاهای اطراف آن همچون وسکاره، آردینه و جورد واقع در شمال بخش رودهن رخ داد که خسارات شدید مالی از به باغات و دامداری ها وارد کرده است.

 

همچنین در پی وقوع سیل، چندین خودرو را با خود برد و موجب مسدود شدن کامل راه های روستایی شد. مسئولان ستاد بحران شهرستان و بخش رودهن از ابتدا تاکنون در محل حاضر هستند.

 

رضا طاهرخانی، فرماندار شهرستان دماوند با اعلام این خبر به ایرنا گفت: متاسفانه در پی بارش باران شب گذشته شاهد وقوع سیل در سه روستای آردینه، جورد و وسکاره بودیم که اعضای ستاد بحران شهرستان از ساعت ۲:۳۰ دقیقه بامداد پای کار هستند.

 

فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه در سیل بامداد امروز بخش رودهن، یک فرد میانسال نیز مفقود شده بود، دقایقی پیش توسط تیم عملیاتی ستاد بحران شهرستان، جسد وی کشف شد؛ این فرد میانسال از اهالی روستای وسکاره بوده است.

 

وی ادامه داد: هم اکنون پس از تلاش چندین ساعته اعضای ستاد مدیریت بحران راه ارتباطی سه روستا باز شده است ولی سیل ۱۰خودرو و تعدادی احشام را با خود برد و خسارت سنگینی نیز به راه، برق، آب و مخابرات نیز وارد کرده است.

 

فرماندار دماوند با بیان اینکه هنوز برآورد دقیق از خسارت صورت نگرفته است، گفت: هم اکنون با باز شدن راه روستایی، کار تیم عملیاتی ستاد بحران پایان یافته اما جهت وصل شدن آب، برق و مخابرات اهالی روستا، دستگاه های خدمات رسان مشغول کار بوده و در حال ارائه خدمات هستند که ان شا الله تا ساعاتی دیگر وصل خواهد شد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *