امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کشف آمپول های تقلبی ورزش بدنسازی در ری به ارزش ۴ میلیارد ریال

ری – ابتکارآنلاین: فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف تعداد ۲ هزار ۵۰۰ آمپول های تقلبی رشته ورزشی بدنسازی در محدوده این شهرستان به ارزش ۴ میلیارد ریال خبر داد و گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر شد.
کد خبر: 942
زمان انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱ بعد از ظهر -
603 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – سرهنگ دوستعلی جلیلیان روز پنجشنبه توضیح داد: در پی کسب خبری مبنی تولید آمپول های بدنسازی تقلبی در یک کارگاه تولیدی در محدوده امین آباد و توزیع این آمپول ها با برندهای معتبر، بررسی موضوع در دستور کار تیم عملیات کلانتری امین آباد قرار گرفت.

 

وی ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، ماموران ضمن شناسایی کارگاه تولیدی و هویت مالک آن، با هماهنگی قضایی در اقدامی ضربتی متهم را در کارگاهش دستگیر کردند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان ری خاطر نشان کرد: در بازرسی از این محل بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ آمپول تقلبی و تعداد زیادی برچسب از برند های مختلف در بسته بندی های مختلف کشف شد.

 

سرهنگ جلیلیان، اظهار داشت: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۴ میلیارد ریال اعلام و با تکمیل پرونده متهم به دادسرای مربوط معرفی شد.

 

دستگیری مالخر حرفه ای و کشف۱۵ قلم اموال مسروقه

 

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک مالخر حرفه ای اموال مسروقه و کشف۱۵ قلم کالا در مخفیگاه وی خبر داد.

 

سرهنگ جلیلیان گفت: با کسب خبری مبنی بر جمع آوری مقادیر زیادی اموال مسروقه در یک اتاق باغ در یکی از روستاهای قلعه نو، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۲۱۱ این فرماندهی قرار گرفت.

 

وی افزود: ماموران دایره تجسس کلانتری این مخفیگاه را به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند و مشخص شد گرداننده محل که مردی ۳۰ساله است به خرید و فروش اموال مسروقه می پردازد.

 

سرهنگ جلیلیان تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده به پرونده روزگذشته پس از هماهنگی های قضائی دراقدامی ضربتی وارد عمل شدند و ضمن دستگیری متهم، در بازرسی از محل ۱۵ قلم اموال مسروقه از قبیل باتری خودرو، رینگ و لاستیک، کابل برق، هواکش و دینام های صنعتی کشف کردند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان ری خاطر نشان کرد: تحقیقات از متهم برای دستگیری سارقان اموال مسروقه و شناسایی مال باختگان و دیگر جرایم احتمالی ادامه دارد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *