امروز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار پردیس:

نیروهای گردان امام حسین(ع) سپاه برای کمک به سیل زدگان فیروز کوه اعزام شدند

پردیس- ابتکارآنلاین: فرماندار شهرستان پردیس گفت: در پی وقوع سیل در شهرهای شرقی استان تهران با هماهنگی سپاه ناحیه علی بن موسی الرضا(ع) و سایر ارگان ها، ۵۰ نیروی واکنش سریع گردان امام حسین علیه السلام به شهرستان فیروزکوه اعزام شدند.
کد خبر: 982
زمان انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹ بعد از ظهر -
453 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – ظفر پور ابراهیم روز جمعه با اشاره به اقدامات انجام شده برای کمک به وضعیت سیل زده شهر فیروز کوه به خبرنگار ایرنا گفت:۳۰ نیروی مجهز خدمات شهری، دو دستگاه باب کت و سه دستگاه خودرو سواری آفرود در اختیار روستاهای سیل زده شهرستانهای دماوند و فیروزکوه گذاشته شده است.

 

وی با اشاره به اعزام نیروهای رزمی واکنش سریع و نیروهای خدماتی به همراه تجهیزات سخت افزاری به شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه، توضیح داد: ضمن بازید از روستاهای وسکاره و جوردِ رودهن و مدیریت شهری شهرستان فیروز کوه  با اعزام نیرو و تجهیزات به عنوان نیروی معین پشتیانی شد.

فرماندار شهرستان پردیس ضمن تقدیر از حضور فعال نیروهای سپاه برای رفع آبگرفتگی بلوار شهید صیاد شیرازی در پردیس، توضیح داد: بارش شدید باران در شب گذشته منجر به آب گرفتگی شدید بلوار شهید صیاد شیرازی شد که  در ساعات پایانی  شب با همکاری نیروهای سپاه ناحیه علی بن موسی الرضا (ع) آبگرفتگی برطرف و بلوار از گل و لای پاکسازی شد.

پور ابراهیم ادامه داد: آبگرفتگی بلوار شهید صیاد شیرازی در تقاطع ورودی فاز ۹ مسکن مهر پردیس در پی بارش‌های عصر  روز گذشته با حضور به موقع نیروهای سپاه شهرستان پردیس به همراه یک دستگاه لودر کارگاه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) پاکسازی شد.

 

وی توضیح داد: بامداد روز جمعه از مسیرها و معابر آب گرفته فاز ۱۱ و ۸ مسکن مهر پردیس و ستاد بحران بخشداری جاجرود برای بررسی وضعیت آمادگی ستاد مدیریت بحران بازدید انجام شد و تمامی دستگاههای شهرستان تا عادی شدن وضعیت برای مقابله با مشکلات  احتمالی در آماده باش کامل هستند.

 

به گزارش ایرنا ظفرپورابراهیم به همراه رضاکریمی صالح معاون سیاسی – امنیتی و امین قنبری معاون عمرانی در بامداد جمعه از فازهای۸ و ۱۱ مساکن مهر، ستاد بحران بخشداری جاجرود برای بررسی وضعیت بازدید کردند.

 

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *