امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

۳۰ عضو گروه امداد و نجات هلال احمر ورامین به فیروزکوه اعزام شدند

ورامین- ابتکارآنلاین: رئیس هلال احمر شهرستان ورامین گفت: به منظور امدادرسانی به مناطق آسیب دیده از سیل در شهرستان فیروزکوه، ۳۰ نجاتگر از شهرستان ورامین به این بخش از استان تهران اعزام شدند.
کد خبر: 990
زمان انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۲ بعد از ظهر -
557 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – حمیدرضا تاجیک اظهار داشت: در پی وقوع سیل در شهرستان فیروزکوه و لزوم امدادرسانی به مناطق سیل‌زده و ساکنان روستاهای شهرستان فیروزکوه، جمعیت هلال احمر شهرستان ورامین ۳۰ نجاتگر سیلاب را در قالب ۱۰ تیم ۳ نفره به مناطق سیلزده اعزام کرد.

 

وی اظهار داشت: این افراد، از نجاتگران تخصصی سیلاب هستند که با طی نمودن دوره‌های تخصصی، در سیلاب به یاری سیلزده‌ها آمده و نسبت به نجات افراد اقدام می‌کنند.

 

تاجیک گفت: پیش از این نیز جمعیت هلال احمر شهرستان ورامین به منظور امدادرسانی به مناطق سیلزده امامزاده داود، ۵۸ نجاتگر را به این منطقه اعزام کرده بود.

 

وی با اشاره به وضعیت نارنجی اعلام شده از سوی سازمان هواشناسی گفت: جمعیت هلال احمر شهرستان ورامین با بسیج کلیه امکانات در آماده باش کامل به سربرده و نسبت به امدادرسانی به حادثه‌دیدگان احتمالی اقدام می‌کند.

 

رئیس جمعیت هلال احمر ورامین تصریح کرد: طی سه روز گذشته حادثه منجر به اعزام نیروهای هلال احمر در شهرستان ورامین رخ نداده و یا گزارش نشده است.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *