امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
امام جمعه لواسانات:

پشتیبانی ملت ایران از حاکمیت نقشه دشمن را نقش بر آب می‌کند

شمیرانات- ابتکارآنلاین: امام جمعه لواسانات تاکید کرد: قطعاً با هوشمندی و هدایت رهبری، سیاست‌های درست امروز دولت و پشتیبانی این ملت، تیر زهرآگین تبلیغاتی دشمن در فضای مجازی و کارهای رسانه‌ای خودشان به سنگ خواهند خورد.
کد خبر: 999
زمان انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۸ بعد از ظهر -
437 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ایمانی در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه لواسانات اظهار داشت: دشمنان از حاکمیت ولی فقیه بر کشور و این‌که مردم پشتیبان ایشان باشند وحشت دارند، لذا با تمام توان سم‌پاشی می‌کنند و با دروغ‌ها و تهمت‌های خود تلاش می‌کنند، همانطور که امام حسین علیه السلام در کربلا تنها شدند، بتوانند رهبری را تنها کنند.

 

وی افزود: اگر ولی خدا تنها شود صلح امام حسن علیه السلام و واقعه عاشورا تکرار خواهد شد ولی اگر مردم پشتیبان ولی باشند، هیچ قدرتی نمی‌توانند در برابر این‌ها مقاومت کند.

 

ایمانی گفت : مردم کشور ما روزی نگران حمله آمریکا و اثرگذاری توطئه ها بودند، اما امروز آمریکایی‌ها مراقب هستند تا کلاهشان در طوفانی که جمهوری اسلامی در کشورهای جبهه مقاومت به راه انداخته، بر باد نرود.

 

لواسانات به مرکزیت شهر لواسان و دارای ۲۰ روستا، با جمعیتی افزون بر ۳۰ هزار نفر از توابع شهرستان شمیرانات در شمال شرقی پایتخت واقع شده است.

 

 

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *