امروز جمعه ۲۴ فروردین ۱۴۰۳
سرپرست اداره ورزش و جوانان استان اصفهان مطرح کرد؛

لزوم رویداد محور شدن اتفاقات ورزشی / همایش‌های عمومی تقویت شود

اصفهان- ابتکارآنلاین: سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان نقش همایش‌های عمومی را در سوق مردم به سوی ورزش مهم دانست.
کد خبر: 1028
زمان انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹ بعد از ظهر -
502 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از مهر- جواد محمدی صبح شنبه در گردهمایی رؤسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های استان اصفهان اظهار داشت: دولت سیزدهم با رأی و اعتماد مردم نزدیک به یک سالی است که شروع به فعالیت کرده و با برنامه‌ریزی مطلوبی که انجام شده شاهد توفیق‌های خوبی در سطح کشور هستیم، در این بین انتظار مردم این است که تحول را لمس و احساس نمایند.

 

وی با بیان اینکه یکی از مقوله‌های مهم جامعه امروزی ما بحث ورزش و امور جوانان می‌باشد، افزود: انتظار از ما این است که اهتمام جدی داشته باشیم چراکه مردم باید تحول را لمس نمایند و این مهم با برنامه‌ریزی و عملکرد مطلوب ما رقم خواهد خورد که نباید از هیچ تلاشی فرو گذار بود.

 

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان ادامه داد: ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها باید با فرمانداری، ائمه جمعه، نمایندگان مجلس و همه ارگان‌ها و دستگاه‌های دولتی در راستای رسیدن به اهداف مدنظر تعامل برقرار کنند تا از همه پتانسیل‌ها بهره ببرند، همچنین بحث ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان‌ها باید جدی قلمداد شود تا اتفاقات خیلی خوبی نیز برای حوزه جوانان رخ دهد.

 

وی با تاکید بر لزوم رویداد محور شدن اتفاقات ورزشی در شهرستان‌ها ابراز داشت: با برگزاری همایش‌های مختلف عمومی همچون دوچرخه سواری، کوه گشت، پیاده روی و غیره مردم سوق به ورزش پیدا خواهند کرد و آنها درک می‌کنند که ورزش رویداد محور است.

 

محمدی اضافه کرد: بهتر است مسابقات و جشنواره‌های فرهنگی ورزشی در سطح شهرستان‌ها با یاد و خاطره یک شهید ورزشکار برگزار شود چراکه ما هرچه داریم از خون شهدا است و ما باید یاد و خاطره آن عزیزان را گرامی بداریم.

 

وی با بیان اینکه بحث روابط عمومی ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها را باید جدی گرفت، تاکید کرد: این حوزه باید در ادارات شهرستان‌ها تقویت شوند، مسئولین این حوزه باید اخبار و تصاویر رویدادهای شهرستان مربوطه را به روابط عمومی ستاد و دیگر رسانه‌ها ارسال نمایند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *