امروز جمعه ۳ فروردین ۱۴۰۳

تمهیدات ترافیکی پلیس راهور شهریار برای ایام محرم

شهریار- ابتکارآنلاین: رییس پلیس‌ راهور غرب استان تهران گفت: برپایی موکب‌های عزاداری در شریان‌های اصلی شهر خطراتی را به دنبال دارد و پلیس برای این اقدام تمهیداتی را در نظر گرفته است.
کد خبر: 1084
زمان انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۹ بعد از ظهر -
1621 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – سرهنگ حامد محمودی روز یکشنبه ضمن تسلیت ایام محرم الحرام به خبرنگار ایرنا گفت: از متولیان هیئت‌های عزاداری و کسانی که موکب‌های پخش نذری در سطح معابر شهری و روستائی شهرستان‌های غرب استان تهران در برنامه کاری خود دارند می‌خواهیم با پلیس راهنمایی و رانندگی همکاری لازم را داشته باشند.

 

وی ادامه داد: برپایی این موکب‌ها در معابر اصلی و شبکه شریانی شهرستان‌ها طبیعتا خطراتی را بدنیال خواهد داشت و از متولیان می‌خواهیم که موکب‌های عزاداری را در این مکان‌ها برپا نکنند.

 

محمودی با بیان اینکه حرکت دسته‌های عزاداری به ویژه در ساعات شب باید با هماهنگی پلیس راهور صورت گیرد، بیان کرد: این مهم باید با پلیس راهنمایی و رانندگی هماهنگ شود تا از بروز هرگونه حادثه جلوگیری شود.

 

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی غرب استان تهران افزود: اعمال محدودیت ترافیکی، اطلاع رسانی به موقع به شهروندان، استفاده از تجهیزات ترافیکی و علائم لازم برای تامین ایمنی حرکت هیئت‌های عزاداری و دسته‌ها از جمله اقداماتی است که توسط پلیس راهور برای برگزاری هرچه بهتر این مراسم صورت می‌گیرد.

 

محمودی گفت: از رانندگان تقاضا داریم با توجه به اینکه پوشش هموطنان در این ایام عموما تیره و مشکی است، در ساعات شب مراقب تردد عابرین پیاده به ویژه در معابر پیرامونی محل برگزاری مراسمات، هیئت‌ها و اماکن زیارتی باشند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *