امروز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
نماینده ولی فقیه در مازندران:

خیمه ها و هیئت های عزاداری در ساحل برپا شود

ساری- ابتکارآنلاین: نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار برنامه ریزی برای اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی ایام محرم در ساحل و کنار دریا شد و گفت: خیمه ها و هیئت های عزا در ساحل برپا شود.
کد خبر: 1080
زمان انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶ بعد از ظهر -
521 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – آیت الله محمدباقر محمدی لائینی ظهر یکشنبه در جلسه برنامه ریزی مراسم‌های ماه محرم در ساری با گرامیداشت ایام محرم و همدردی با سیل زدگان در مناطق مختلف استان مازندران برای جان باختن این حادثه آرزوی مغفرت کرد.

 

وی از تلاش‌های مسئولان برای امدادرسانی به مردم مناطق سیل زده تقدیر کرد و گفت: انتظار داریم خسارت‌ها هرچه زودتر جبران و زیرساخت و خدمات مورد نیاز در مناطق سیل زده تأمین و مرمت شود.

 

وی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی در ماه محرم به ویژه تاسوعا وعاشورای حسینی اظهار داشت: ما مسئول هستیم فضای کلی عزاداری را در همه مناطق از جمله شهرها و سواحل ایجاد کنیم.

 

آیت الله لائینی خواستار تشکیل تیمی متشکل از دستگاه‌های مختلف از جمله تبلیغات اسلامی، بسیج، فرهنگ و ارشاد اسلامی و غیره برای اجرای برنامه‌های فرهنگی شد و گفت: هیئات برای ساحل نیز برنامه ریزی کنند.

 

امام جمعه ساری حضور موکب ها، سیاه پوش کردن فضای شهری را در ایجاد فضای محرمی لازم دانست و گفت: با توجه به اینکه بخشی از مردم به ساحل می‌روند باید از هنجارشکنی در ساحل جلوگیری کرد.

 

وی خواستار نظارت و کنترل بر شهرک‌های ساحلی شد و گفت: خیمه‌های عزا در حوزه ساحل برپا و از ظرفیت‌های مردمی و گردشگری برای برپایی عزاداری‌ها در ساحل بهره گیری شود.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *