امروز جمعه ۲۴ فروردین ۱۴۰۳
رئیس دانشگاه سمنان:

دکتر عادل آذر مرد علم و اخلاق بود

سمنان – ابتکارآنلاین: رئیس دانشگاه سمنان درگذشت دکتر عادل آذر مشاور فقید رئیس جمهور که سابقه همکاری با دانشگاه سمنان را نیز در کارنامه علمی خود داشت را به دانشگاهیان تسلیت گفت.
کد خبر: 1102
زمان انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۲ بعد از ظهر -
493 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکار آنلاین به نقل از ایسنا – دکتر مسعود نصیری زرندی ضمن تسلیت درگذشت رئیس پیشین دیوان محاسبات و مرکز آمار ایران، از دکتر عادل آذر به عنوان مرد علم و اخلاق نام برد.

 

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه سمنان پیام تسلیت رئیس دانشگاه سمنان به این شرح است:

 

خبر درگذشت دکتر عادل آذر، مشاور فقید رئیس جمهور و رئیس مؤسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و استاد دانشگاه تربیت مدرس تهران موجب تألّم و تأثّر شدید بنده و دانشگاهیان دانشگاه سمنان گردید.

شادروان دکتر آذر مرد علم و اخلاق بود و سوابق ارزشمندی از جمله ریاست دیوان محاسبات کشور  ،ریاست مرکز آمار ایران و نمایندگی مجلس شورای اسلامی ،در کارنامه درخشان این استاد برجسته و چهره ماندگار حوزه مدیریت کشور به جای مانده است.

 

شنیدن خبر درگذشت ناگهانی این استاد فرزانه که سابقه همکاری با دانشگاه سمنان در زمینه تدریس، راهنمایی و مشاوره دانشجویان دوره تحصیلات تکمیلی  این دانشگاه را داشت، در نخستین روز از ماه محرم الحرام و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) موجب حزن و اندوه  دانشگاهیان این استان گردید؛ از درگاه حضرت حق برای آن خدمتگزار پرتلاش کشور و نظام مقدّس جمهوری اسلامی ایران رحمت واسعه الهی و شفاعت حضرت سید الشهداء (علیه السلام)  را  آرزومندم؛ و بر ماست که راه و روش سزاوارش را گرامی بداریم .

این ضایعه‌ بزرگ را به خانواده‌ سوگوار ایشان و جامعه‌ ارجمند دانشگاهیان تسلیت و تعزیت عرض نموده  و از خداوند متعال برای آن مرحوم مغفرت الهی و برای خانواده داغدارش، دوستان و همکاران آن مرحوم صبر جمیل  و اجر جزیل مسألت می‌نمایم.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *