امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

مرز خسروی آماده‌ی برگزاری کنگره‌ی عظیم اربعین حسینی است

کرمانشاه – ابتکارآنلاین: سرپرست فرمانداری قصرشیرین گفت: مرز رسمی خسروی و شهرستان مرزی قصرشیرین آماده برگزاری کنگره‌ی عظیم اربعین و میزبانی از زائران حسینی است.
کد خبر: 1210
زمان انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰ بعد از ظهر -
279 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – مرز خسروی آماده‌ی برگزاری کنگره‌ی عظیم اربعین حسینی است محمد حیدری امروز چهارشنبه در جلسه بررسی امنیت اربعین با حضور مسوولان انتظامی استان کرمانشاه و شهرستان قصرشیرین، افزود: برای ارائه‌ی خدمات شایسته‌تر به زائران اربعین و برگزاری هرچه باشکوه‌تر این رویداد بزرگ نیازمند کمک و همراهی تمامی دستگاه‌های مختلف هستیم و همه مسوولان در استان و شهرستان با تمامی ظرفیت‌ها برای تقویت زیرساخت‌های اربعین به ما کمک کنند .

نماینده عالی دولت در قصرشیرین با تاکید بر اهمیت مقوله‌ی امنیت و اینکه دغدغه‌های امنیتی بسیار مهم است، گفت: هیچ کاری بدون امنیت به سرانجام نمی‌رسد و در سطوح گوناگون نیازمند این مهم هستیم.

وی با تاکید بر استفاده از تجربیات گذشته در اربعین سنوات قبل، گفت: باید شرایط جدید را پیش بینی کنیم، چون هر مقطعی شرایط خاصی دارد و به طور یقین اربعین امسال از نظر جمعیتی و ارائه‌ی خدمات متفقاوت از سنوات قبل خواهد بود.

فرمانده انتظامی قصرشیرین نیز از آمادگی کامل عوامل انتظامی و مرزبانی برای برقراری نظم و امنیت برگزاری رویداد اربعین خبرداد و گفت: همکاران ما در تمامی واحد‌های مختلف آماده میزبانی زائران و ارائه‌ی خدمات لازم به آن‌ها هستند.

سرهنگ «محمد محمدی» افزود: روزانه روزانه مسائل و مشکلات را با کمک یگان ویژه به صورت میدانی بررسی می‌کنیم و تمهیدات لازم برای استقرار یگان‌های انتظامی انجام شده و مکان‌های مختلفی برای حضور نیرو‌ها پیش بینی شده است.

 

وی از برگزاری رزمایش‌های مختلف برای آمادگی کلیه‌ی نیرو‌ها خبرداد و گفت: تردد زائران اربعین از مرز رسمی خسروی توفیقی بزرگ برای همه ما است و تمام تمهیدات لازم برای تردد زائران اربعین در مرز رسمی خسروی اتخاذ شده است.

 

فرمانده انتظامی قصرشیرین گفت: به طور یقین با تلاش ماموران انتظامی و هنگ مرزی شاهد نظم و امنیت در شهرستان قصرشیرین برای تردد زائران از مرز خسروی خواهیم بود.

 

ساماندهی مسیر‌های تردد زوار، بررسی مسائل و مشکلات و رفع نواقص موجود، ایجاد زیرساخت‌ها و امکانات لازم برای زوار از دیگر موارد مورد بحث در این جلسه بود.

(منبع: خبرگزاری صدا و سیما)

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *