امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

سالروز درگذشت علیرضا خزایی خبرنگار فقید ایرنا در بهشت زهرا(س) برگزار شد

ری – ابتکارآنلاین: مراسم نخستین سالروز درگذشت "علیرضا خزایی" خبرنگار فقید خبرگزاری ایرنا، بر سر مزار او در قطعه نام آوران بهشت زهرا(س) برگزار شد.
کد خبر: 1407
زمان انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶ بعد از ظهر -
250 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – مراسم نخستین سالروز درگذشت علیرضا خزایی خبرنگار پیشکسوت خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا)، در قطعه نام آوران بهشت زهرا(س) با حضور خانواده، بستگان و همکارانش از ساعت ۱۰ امروز/یکشنبه/ برگزار شد.

 

شامگاه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ بود که پس از مدت‌ها تحمل درد و رنج، قلب سرشار از زندگی مرحوم خزایی از تپیدن باز ایستاد و او آسمانی شد.

 

خزایی از مدیران، خبرنگاران پیشکسوت و نیروهای فعال و خستگی ناپذیر ایرنا بود و سه دهه از عمر خود را در حوزه‌های مختلف خبری از جمله ‌مشاور مدیر عامل، مدیر کل اخبار داخلی، مدیر کل استان‌ها، معاون اداره کل چند رسانه ای، رئیس مرکز ایرنا در مسکو، رئیس مرکز دوشنبه، خبرنگار مرکز کرمانشاه، سردبیر گروه اقتصادی، رئیس مرکز کرمانشاه و رئیس مرکز ایلام گذراند.

این مرحوم از بهمن ماه سال ۹۸ دچار ضایعه مغزی شد اما در شرایط بسیار سخت بیماری می گفت که زندگی تحمل است و این که بتوانی با زخم های آن سرپا ایستاده باشی و بتوانی با رنج های آن کنار بیایی.

 

مرحوم خزایی روزنامه نگاری را یکی از شریف ترین شغل ها می دانست و می گفت: زندگی من با خبر گره خورده است و یقین دارم مرگ من نیز یک خبر خواهد بود که در ایرنا و برخی رسانه ها منتشر می شود و این آخرین خبر من است.

 

مرحوم خزایی ۵ مرداد ۱۳۴۰ در کرمانشاه دیده به جهان گشود و سرانجام پس از نزدیک به دو سال تحمل بیماری عصر ۱۶ مرداد ماه دنیای فانی را ترک کرد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *