امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

یکی از عوامل ماندگاری عاشورا، روایت دقیق حضرت زینب(س) است

ملارد – ابتکارآنلاین: فرماندار شهرستان ملارد گفت: عاشورا واقعه‌ای است که گذر زمان هم باعث کمرنگ شدن آن نشده و یکی از عوامل اصلی ماندگاری واقعه کربلا و روز عاشورا بیان دقیق فرموده‌های حضرت زینب (س) از کربلا است.
کد خبر: 1484
زمان انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷ بعد از ظهر -
217 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – جابر کریمی فرا رسیدن عاشورای حسینی را تسلیت گفت و به مناسبت ۱۷ مردادماه روز خبرنگار پیامی صادر کرد.

 

وی در این پیام افزود: حضرت زینب (س) الگویی شایسته و کامل برای خبرنگاران است که راوی واقعیت ها بوده، خبرنگارانی که با انعکاس به موقع و منصفانه اخبار و امیدوار کردن مردم برپایه اخلاق مداری و تقوای حرفه‌ای، راستگویی را در نوشته ها و گفتارشان مد نظر قرار می دهند.

 

فرماندار شهرستان ملارد گفت: امروز یکی از نیازهای مهم جامعه و از الزامات تحقق گام دوم انقلاب، جهاد تبیین و روشنگری است که خبرنگاران می توانند با تاسی به سیره پیام آوران عاشورا و بهره بردن از قلم خود به صورت هنرمندانه در پاسداشت ارزش‌های والای انسانی و ارتقای اخلاق و معنویت در جامعه نقش آفرینی کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: از عملکرد اصحاب رسانه و خبرنگاران فرهیخته که همواره با اطلاع رسانی دقیق، صحیح و به موقع و با نقد منصفانه و سازنده یاریگر مجموعه مدیران در خدمت گذاری به مردم فهیم شهرستان ملارد هستند تشکر و قدردانی می کنم.

 

کریمی ابراز امیدواری کرد که خبرنگاران همواره با ارتباط موثر در انعکاس اخبار، خدمات، فعالیت ها و نقد منصفانه در پیشبرد اهداف این شهرستان نقش آفرین باشند و خدمتگزاران این مرز وبوم را در سایه همدلی همراهی کنند.

 

۱۷ مرداد سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی  است که با تصویب شورای فرهنگ عمومی به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *