امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار فیروز کوه:

عملیات تجسس و زنده یابی در مناطق سیل زده به پایان رسید

فیروز کوه- ابتکارآنلاین: فرماندار شهرستان فیروز کوه گفت: فعالیت گروه های تجسس و زنده یاب امداد و نجات در مناطق سیل زده فیروز کوه به پایان رسید.
کد خبر: 1519
زمان انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲ قبل از ظهر -
218 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – محمد حیدری منش روز چهارشنبه اظهار داشت: طی روزهای اخیر آخرین مفقودی سیل توسط گروه های جهادی پیدا شد و عملیات تجسس به پایان رسید و دیگر مفقودی در سیلاب نداریم.

 

وی با بیان اینکه تمامی جوانب برای اتمام عملیات جستجو بررسی شده، توضیح داد: رصد شماره پلاک خودروهای منطقه، بررسی ورودی و خروجی تماس های تلفن همراه افراد ساکن و حاضر در منطقه و با پرسش از بومیان مشخص شد که تمامی مفقودان در طی عملیات تجسس شناسایی شدند.

 

فرماندار شهرستان فیروز کوه گفت: تعداد نهایی جان باختگان در سیل اخیر ۱۵ نفر است و دیگر موردی پیدا و اعلام نشده است.

 

حیدری منش  ادامه داد: در روزهای اخیر تلاش ما در کنار کار امداد رسانی و کمک به بازگشایی مسیر و کمک به حل مشکلات سیل زدگان در حوزه زیر ساختی  آب  برق و گاز معطوف به شناسایی جان باختگان بود و پی گیری برای یافتن پیکرها پس از پیدا شدن آخرین مفقودی به پایان رسیده است.

 

وی با اشاره به حضور خود در ستاد مدیریت بحران در ناحیه سیل زده  زرین دشت گفت: سیلاب اخیر از روز ۵ شنبه گذشته دراین منطقه اتفاق افتاد و به منازل، باغات و زمین ها آسیب رساند که امداد رسانی از زمان وقوع سیل تاکنون به طور مستمر ادامه دارد.

 

به گزارش ایرنا، نیروهای امدادی و جهادی از قرچک، ورامین، پیشوا، شهریار، پردیس، بومهن و سایر شهرهای استان تهران برای کمک رسانی به مردم سیل زده فیروز کوه منطقه حضور دارند.

 

سپاه، بسیج، ارتش، نیروی انتظامی، هلال احمر، شبکه بهداشت و روسا و کارکنان همه ادارات برای بازسازی و تخلیه رسوبات حضور فعال دارند.

 

پخت و توزیع غذای گرم در مناطق سیل زده ادامه دارد که نشان از همدلی و همکاری مردم در امداد رسانی و افزایش تعداد امداد رسانان در منطقه است تا وضعیت نابسامان مردم سیل زده فیروز کوه هر چه سریعتر به سامان برسد.

 

شهرستان فیروز کوه با جمعیت سیال ۵۰ تا ۱۵۰ هزار نفر در فصول مختلف سال در شرق پایتخت قرار دارد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *