امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

بوستان شریف‌آباد پاکدشت به نام شهدا مزین شد

پاکدشت- ابتکارآنلاین: بوستان بزرگ شهر شریف‌آباد پاکدشت با حضور رئیس سازمان امور مالیاتی کشور، به نام شهدا مزین شد.
کد خبر: 1591
زمان انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۵ بعد از ظهر -
241 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – بوستان ۲ هکتاری شهر شریف‌آباد در سال‌های گذشته با استفاده از اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده و اعتبارات داخلی احداث شده، روز پنجشنبه و با حضور رئیس سازمان امور مالیاتی کشور، به نام شهدای ادارات مالیات مزین گردید.

 

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به  این که بخشی از عوارض مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به منظور توسعه و عمرانی شهری و روستایی اختصاص پیدا می‌کند، این بوستان به نام شهدای اداره مالیات مزین شد تا مردم از نتیجه پرداخت مالیات خود به درستی آگاه شوند.

 

داود منظور افزود: با توجه به قانون بودجه و پیش‌بینی‌های صورت گرفته، تلاش می‌شود امسال اعتبارات بیشتری به شهرداری‌ها اختصاص پیدا کند.

 

وی تصریح کرد: نامگذاری طرح‌های شهری به عنوان مالیات، در راستای فرهنگسازی پرداخت مالیات از سوی مردم صورت گرفته تا جامعه بداند آنچه از آنان به عنوان مالیات وصول می‌شود، صرف چه نوع خدماتی در کشور می‌شود.

 

وی گفت: زمانی که مالیات وارد خزانه دولت می‌شود، با استفاده از آن می‌تون خدمات گسترده‌ای در حوزه‌های دفاعی، امنیتی، بهداشتی و امور زیربنایی مردم انجام داد.

 

منظور اظهار داشت: بر اساس طرح ابتکاری در قانون مالیات بر ارزش افزوده، بخشی مشخصی از منابع برای حوزه سلامت جامعه در نظر گرفته شده تا مردم نتیجه پرداخت مالیات را مشهودتر از قبل ببینند.

 

شهرستان پاکدشت با سه شهر فرون‌آباد، پاکدشت و شریف‌آباد و با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *