امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

برگزاری همایش تربیتی، آموزشی خط امام(ره) ویژه دانشجویان بسیجی استان تهران

دماوند – ابتکارآنلاین: همایش تربیتی، آموزشی خط امام(ره) ویژه دانشجویان بسیجی دانشگاه های استان تهران به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن برگزار شد.
کد خبر: 1629
زمان انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۸ بعد از ظهر -
215 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – علیرضا کیخا جانشین سازمان بسیج دانشجویی کشور در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: یاد و خاطره شهیدان به ویژه شهید والامقام قاسم میرحسینی جانشین سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در لشکر ۴۱ ثارالله کرمان را گرامی می داریم.

 

وی به بیان ویژگی های شخصیتی آن شهید بزرگوار پرداخت و افزود: هیچ تشکلی به بزرگی بسیج دانشجویی نیست و باید جایگاه بسیج دانشجویی را بشناسید.

 

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) فرمودند: امروز یکی از ضروری ترین تشکل ها بسیج دانشجو و طلاب است، باید فلسفه تشکیل و ماموریت آن را که دفاع از انقلاب و اسلام و اصل نه شرقی و نه غربی جمهوری اسلامی را درک کنید.

 

جانشین سازمان بسیج دانشجویی کشور  خاطرنشان کرد: در این همایش نیز خط امام(ره) شناخت مکتب و سیره حکومتی حضرت امام خمینی(ره) به دانشجویان شناخته می شود.

 

وحید حسن پور، مسئول بسیج دانشجویی استان تهران از برگزاری اردوی جهادی دانشجویان بسیجی دانشگاه های استان تهران در شهرستان نور آباد استان لرستان از تاریخ ۲۳ مرداد الی ۳۰ مرداد ماه خبر داد و گفت: اکنون ۱۲۰ نفر از دانشجویان دانشگاه های استان تهران در این همایش به مدت چهار روز روز شرکت کرده اند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *