امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
دادستان قزوین:

پلیس راه قزوین، نقاط حادثه خیز استان را شناسایی کند

قزوین – ابتکارآنلاین: دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: پلیس راه، نقاط حادثه خیز استان را شناسایی کرده و در اختیار دادستانی قرار دهد تا برای پیشگیری از وقوع جرم و احیای حقوق عامه و رفع آنها با هماهنگی دستگاه‌های متولی اقدام شود.
کد خبر: 1669
زمان انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸ بعد از ظهر -
240 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایرنا – حسین رجبی روز شنبه در بازدید از از قرارگاه پلیس راه استان قزوین، افزود: نقش پلیس راه در کاهش تصادفات، تلفات و صدمات جاده ای غیرقابل انکار است و خوشبختانه طی سال گذشته سوانح جاده ای استان با همکاری تمامی دستگاه های متولی کاهش چشمگیری داشته و از این حیث تلاش های عوامل پلیس راه و زحمات شبانه روزی آنها جای تقدیر دارد.

 

وی افزود: اقدامات پیشگیرانه به خصوص شناسایی و رفع نقاط حادثه خیز و همچنین نصب یا به روزرسانی دوربین های کنترل سرعت در سطح جاده های استان باید به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد تا سوانح جاده ای ناشی از مشکلات راه ها به حداقل برسد.

 

رجبی در ادامه بیان داشت:‌شناسایی نقاط حادثه خیز برای کاهش حوادث و سوانح جاده ای از اهمیت زیادی برخوردار است و باید هماهنگی های لازم با دستگاه های ذیربط برای تسریع در انجام وظایف محوله به منظور رفع این نقاط انجام شود.

 

دادستان قزوین در این بازدید در جریان مسائل و مشکلات مربوط به حوزه پلیس راه استان قزوین قرار گرفت و مقرر شد این موضوعات به صورت ویژه بررسی و پیگیری شود.

 

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *