امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

دادگستری شهرستان پردیس میزبان شهدای گمنام

پردیس – ابتکارآنلاین: دادگستری شهرستان پردیس میزبان دو شهید گمنام که در منطقه مجنون و در عملیات خیبر به درجه رفیع شهادت نائل شده بودند ،گردید .
کد خبر: 1751
زمان انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۹ بعد از ظهر -
212 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – در ایام پر حزن و اندوه شهادت سالار و سرور شهیدان حسین بن علی (ع) پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس  از هفته گذشته با حضور پر نور  و برکت خود روشنی بخش ادارات شهرستان هستند.

پیکر مطهر دو شهید گمنام  که در منطقه مجنون و در عملیات خیبر به شهادت رسیده بودند، امروز شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ میهمان دادگستری شهرستان بودند، ساعاتی با نوحه سرایی و در میان اشک و آه حاضران در صحن دادگستری حضور متبرک داشتند و توسط جمع حاضر بدرقه شدند.

رئیس دادگستری شهرستان پردیس در حاشیه بدرقه پیکر مطهر شهدا به خبرنگار ایرنا گفت: هر چه داریم به برکت خون شهدا و ایثارگری  شهدا و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران است.

فریبرز عبد المالکی افزود: ساختمان جدید دادگستری برای دومین بار میزبان شهدای گمنام و خوشنام دوران دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: حضور پر برکت شهدا، افتخاری برای همکاران اداری و قضایی این مجموعه است که در دادگستری و در عدلیه با تاسی از آرمانهای شهدا و امام شهدا و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بتوانیم ادامه دهنده راه و مسیر شهدا باشیم چرا که هر چه داریم به برکت خون شهدای عزیز است.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *