امروز سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:

مراسم گرامیداشت شهدای هشتم شهریور ماه در تهران برگزار می شود

تهران- ابتکارآنلاین: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای هشتم شهریور ماه در تهران خبر داد.
کد خبر: 1843
زمان انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۰ بعد از ظهر -
225 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – حجت الاسلام سید محسن محمودی بعد از ظهر سه شنبه در نشست برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای هشتم شهریور ماه که در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران و با حضور نمایندگان دستگاه‌های استان و فرزندان شهیدان باهنر و اندرزگو برگزار شد ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی از مردم انقلابی تهران بخاطر برگزاری تجمع ضد صهیونیستی در میدان فلسطین و اقدام به لحظه در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و همکاری دستگاه‌های تهران در این رابطه تقدیر کرد.

 

محمودی شهریور ماه را یادآور شهادت شهیدان بزرگی چون شهیدان اندرزگو، لاجوردی، عراقی و فرزندش حسام، آیات مدنی و قدوسی و شهید دستجردی دانست و افزود: هشتم شهریور ماه و شهادت شهیدان رجایی و باهنر از روزهای مهمی است که باید زنده نگه داشته شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: باید ضمن تجلیل از شخصیت این دو شهید، سیره و روش آن بزرگواران برای نسل حاضر تبیین شود.

 

عضو شورای فرهنگ عمومی استان افزود: باید تمامی دستگاه‌ها خاصه تشکل‌های مردمی با تولید محتوا و اجرای برنامه و برگزاری مراسم ضمن افشای چهره کریه منافقین مزدور از مقام شهدا تجلیل کنند و دستاوردهای نظام اسلامی برای مردم تبیین شود.

 

محمودی افزود: به همین منظور مراسم ویژه‌ای در مجتمع فرهنگی رفاه برگزار و مزار شهدا در بهشت زهرا (س) نیز در هشتم شهریور ماه گلباران خواهد شد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *