امروز سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
فرماندار فیروز کوه:

مسیر انهار اصلی روستاهای فیروزکوه به طور کامل بازگشایی می‌شود

فیروزکوه- ابتکارآنلاین: فرماندار فیروز کوه با تاکید بر ضرورت اجرای دقیق لایروبی و پاکسازی منازل روستاییان گفت: مسیر انهار اصلی روستاهای فیروزکوه به طور کامل بازگشایی می‌شود.
کد خبر: 1816
زمان انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶ بعد از ظهر -
201 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – محمد حیدری منش در خصوص وضعیت بازگشایی مسیر انهار در فیروزکوه اظهار داشت: بخشی از انهار در روستاهای دهگردان و گذر خانی و مسیر نهرهای روستایی به طور کامل بازشده و مشکل گرفتگی انهار به طور کامل رفع خواهد شد.

 

وی با تاکید بر ضرورت اجرای دقیق لایروبی و پاکسازی منازل روستاییان گفت: مجموعه‌هایی که در حال خدمات رسانی برای ساماندهی اوضاع پس از سیل در منطقه هستند، لایروبی منازل، کوچه‌ها و خیابان‌ها را به طور کامل انجام خواهند داد.

 

فرماندار فیروز کوه افزود: لکه گیری و پاکسازی مناطقی که هنوز پاکسازی نشدند توسط بسیجیان در دست اقدام و اجرا می‌باشد و شستشوی معابر، خیابان‌ها و منازل نیز در حال انجام است و آب و برق در مناطق قابل خدمات رسانی متصل شده و در برخی از نقاط روستا که هنوز برق متصل نشده، ساکنان قطعی برق را به اداره برق اطلاع بدهند تا در اسرع وقت نسبت به اتصال برق و خدمات رسانی به ساکنان اقدام شود و همچنین گازرسانی نیز در مناطق باقی مانده در اسرع وقت انجام خواهد شد.

 

حیدری منش بیان داشت: سیلاب اخیر حجم زیادی از گل و لای را با خود به باغ‌ها آورد و مشکلات زیادی پیش آمد و برای رفع مشکلات با اجرای کار مشارکتی با مردم تا آخرین لحظه برای لایروبی باغات در کنار کشاورزان هستیم.

 

وی با بیان اینکه بر اساس نظر مدیریت بحران فیروزکوه هر یک از نقاط روستای مزداران برای ساماندهی به یکی از شهرستان‌های استان تهران که در منطقه حضور دارند تحویل شده است، توضیح داد: نقاط تحویل شده به هر شهرستان در حال حاضر پاکسازی شده و تا دو روز آینده تسطیح خواهد شد و در مراحل بعدی مشکلات و مسائل مربوط به کشاورزی حل و رفع خواهد شد.

 

فرماندار شهرستان فیروز کوه تاکید کرد: با تمام قوا و امکانات موجود در کنار مردم هستیم و به فراخور نیاز نیروهای جهادی برای کمک به سیل زدگان در منطقه حضور می‌یابند.

 

حیدری منش ادامه داد: از روستاییان دهستان حبله رود نیز می‌خواهیم مواردی که منطبق با اصول امداد رسانی نیست را به بخشداری بخش مرکزی و یا بازرسی فرمانداری فیروز کوه برای بررسی موارد اطلاع بدهند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *