امروز سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

نمایشگاه نیازهای فناورانه شرکت پالایش نفت تهران در پارک علم و فناوری پردیس برپا می شود

ری – ابتکارآنلاین: رئیس پژوهش و فناوری شرکت پالایش نفت تهران از برپایی نمایشگاه نیازهای فناورانه شرکت پالایش نفت تهران در پارک علم و فناوری پردیس و حمایت همه جانبه از شرکت های دانش بنیان و استارت آپی خبر داد.
کد خبر: 1828
زمان انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳ بعد از ظهر -
220 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – محمود نیکبخت با اعلام این خبر افزود: با هدف حمایت وشناسایی شرکت های دانش بنیان و ایجاد بستری مطلوب جهت همکاری فی ما بین با استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان، پالایشگاه نفت تهران نیازهای فناورانه خود را در پارک علم و فناوری به صورت برپایی نمایشگاه به زودی رونمایی خواهد کرد.

 

وی اظهارداشت: در این نمایشگاه نیازهای فناورانه شرکت پالایش نفت تهران در زمینه های ساخت کاتالیست های مصرفی پالایشگاه، نیازهای فناورانه واحدهای بهره برداری، مدیریت انرژی، تامین قطعات و تجهیزات پالایشگاهی، در معرض دید شرکت های دانش بنیان و استارت آپی قرار خواهد گرفت.

 

نیکبخت ادامه داد: در این نمایشگاه علاوه بر ارائه نیازهای فناورانه پالایشگاه، توانمندی های پالایشگاه تهران ( شهید تندگویان ) در زمینه خدمات فنی و مهندسی، خدمات آزمایشگاهی و خدمات تعمیرات و کارگاهی نیز در معرض دید شرکت های مستقر در پارک قرار خواهد گرفت.

 

شایان ذکر است ناحیه نوآوری پردیس با محوریت پارک فناوری پردیس، رویکرد فرا بخشی و کارکردهایی چون ایجاد محیطی مناسب کسب ‌و کار برای فعالیت و حضور حرفه‌ای شرکت‌های دانش‌بنیان و نوآور، در جهت حفظ نخبگان و جذب متخصصان ایرانی و برآورده سازی نیازهای پیچیده فناوری کشور برای تحقق محصولات فناورانه در عرصه تولید صنعتی، سرمایه‌گذاری ریسک‌پذیر (جسورانه) و سایر خدمات تخصصی بیش از ۲۰ سال است که فعالیت می کند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *