امروز پنجشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۳
الهیان:

صادرات محصولات شرکت های خرمدشت پردیس نشان از کیفیت بالای آن دارد

پردیس – ابتکارآنلاین: نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: ناحیه صنعتی خرمدشتِ پردیس ظرفیت بسیار خوبی در صنعت کشورمان دارد، برخی محصولات از شرکت های این منطقه به کشورهای دیگر صادر می شود که نشان از کیفیت بالای آنها دارد و بخش مهمی از نیازهای داخلی را تامین می کنند.
کد خبر: 1949
زمان انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۰ بعد از ظهر -
208 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – زهره الهیان روز پنجشنبه در حاشیه برگزاری نشست با صنعتگران در محل دفتر شورای صنعتی خرمدشتِ پردیس به خبرنگاران گفت: طی بازدیدی که از شهرک صنعتی خرمدشت به همراه حسن لاله رئیس شورای صنعتی خرمدشت داشتیم ، مشکلات صنعتگران این ناحیه صنعتی را از نزدیک دیدیم و با تعدادی از صنعتگران درباره مسائل و مشکلات صحبت کردیم.

 

وی ادامه داد: ناحیه صنعتی خرمدشتِ پردیس ظرفیت بسیار خوب صنعتی دارد و برخی از شرکت ها محصولات خود را به کشورهای دیگر صادر می کنند که نشان از کیفیت بالای آنها دارد و بخش مهمی از نیازهای داخلی را تامین می کنند.

 

نماینده مجلس ضمن تقدیر از صنعتگران نواحی صنعتی که با وجود مشکلات در مسیر اشتعالزایی و رفع مشکلات مردم تلاش می کنند، توضیح داد: صنعتگران با وجود محدودیت ها نگذاشتند خط تولید بخوابد و در سال حمایت از تولید باید از آنها حمایت بشود.

 

الهیان ادامه داد: برای حمایت از شرکت های دانش بنیان که برخی از آنها در این ناحیه صنعتی فعالیت دارند قوانینی برای تسهیلگری در فعالیت آنها در مجلس تصویب شده است تا موانع موجود از پیش پای آنها برداشته شود.

 

وی افزود:در این نشست مقرر شد تا صنعتگران مشکلات و مسائل خود را به صورت مکتوب بدهند با دفتر ما برای پی گیری مسائل در ارتباط باشند.

 

نماینده مجلس گفت : برخی از مشکلات و موانع عادی مرتفع می شوند اما برخی از مسائل نیاز به بازنگری قوانین دارد و در جایگاه مجلس موظف به حمایت از صنعتگران با دید آینده نگرانه هستیم.

 

الهیان خاطر نشان کرد : نبود انشعاب آب و گاز، اراضی که مجوز ساخت ندارند، بازنگری پهنه محیط زیست و نیاز به صدور مجوز برای ساخت و ساز برخی از مشکلات صنعتگران در ناحیه صنعتی خرمدشت است.

 

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *