امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان خبر داد؛

افتتاح ۱۴ پروژه در حوزه بنیاد مسکن زنجان

زنجان- ابتکارآنلاین: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: ۱۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال در حوزه بنیاد مسکن استان زنجان در هفته دولت افتتاح می شود.
کد خبر: 2087
زمان انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۸ بعد از ظهر -
214 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از مهر- رضا خواجه‌ای، به عملکرد یک ساله بنیاد مسکن استان اشاره کرد و گفت: همزمان با هفته دولت ۷ پروژه عمران روستایی و ۷ پروژه در حوزه مقاوم سازی مسکن روستایی افتتاح می‌شود.

 

وی با بیان اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به عنوان یک نهاد عمومی غیر دولتی در سال «تولید؛ دابنیان و اشتغال آفرین» در حوزه‌های مختلف توانسته گام‌های موثری بردارد، تصریح کرد: راه‌اندازی منظومه‌های روستایی به منظور رونق اقتصادی و بهبود وضعیت معیشتی روستائیان، مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی در روستاهای استان، بهبود وضعیت معیشتی مردم در مناطق کمتر توسعه یافته، ایجاد اشتغال پایدار و رونق کسب و کار در روستاهای هدف گردشگری، بهبود زیرساخت‌های روستاها در توسعه پایدار این مناطق و ایجاد انگیزه برای روستاییان در راستای توسعه کشور از سوی بنیاد مسکن، موجب شده در راستای سیاست‌ها و راهبردهای توسعه‌ای مسکن کشور گام‌های مطلوبی بردارد و مطابق با رویکردهای و راهبردهای حمایتی از اقشار ضعیف جامعه حرکت کند.

 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: طی سال‌جاری ۱۶۵ میلیارد تومان در قالب اجرای طرح‌های هادی و اجرای آسفالت با کمک دهیاری‌ها در این استان هزینه خواهد شد که این مهم در حال انجام است.

 

خواجه‌ای با اشاره به اینکه در طول یک سال گذشته ۲ هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی در روستاهای استان مقاوم‌سازی شده است، افزود: جلوگیری از ساخت و سازهای غیر اصولی در روستاها و بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن منجر به رشد و توسعه همه جانبه روستاها شده است.

 

وی با بیان اینکه تعداد ۱۵ هزار و ۸۳۴ نفر در استان زنجان در شهرهای با جمعیت زیر ۱۰۰ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۴ هزار و ۶۰۰ نفر نهایی شده، یادآور شد: بنیاد مسکن استان، در حال حاضر یک هزار و ۳۷۳ واحد مسکونی اعم از مسکن شهری و طرح نهضت ملی مسکن در دست اجرا و ۶۶۳ واحد نیز به مساحت ۹۴ هزار و ۵۹ متر مربع در دست تهیه نقشه دارد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *