امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

دستگیری قاتل فراری قبل از خروج از کشور در راسک

سیستان و بلوچستان – ابتکارآنلاین: فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری قاتل فراری در عملیات ضربتی ماموران پلیس در کمتر از ۲ ساعت در شهرستان راسک خبر داد.
کد خبر: 2102
زمان انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۷ بعد از ظهر -
249 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – سردار احمد طاهری اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره قتل در شهرستان سرباز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

این مقام ارشد انتظامی افزود: با توجه به تحقیقات اولیه کارآگاهان پلیس و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخص شد قاتل به انگیزه سرقت از مقتول، وی را در شهرستان سرباز به قتل رسانده و قصد خروج از کشور را دارد.

 

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: قاتل فراری که وارد شهرستان راسک شده بود، با انجام رصد دقیق اطلاعاتی ماموران پلیس سرانجام در کمتر از دوساعت در این شهرستان در عملیات دقیق و هماهنگ کارآگاهان پلیس دستگیر و متهم درتحقیقات تکمیلی به جنایت ارتکابی اعتراف که جهت سیر مراحل قانونی به همراه پرونده متشکله به مرجع قضائی تحویل داده شد.

 

سردار طاهری خاطر نشان کرد: همکاری و همراهی شهروندان با پلیس در به دست آمدن موفقیت در ماموریت‌های مختلف بسیار تاثیرگذار است و بدون شک بخش مهمی از توفیقات پلیس مرهون همکاری مردم بوده و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک موضوع را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

(منبع: باشگاه خبرنگاران جوان)

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *