امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
دادستان ملارد خبر داد؛

ورود مدعی‌العموم ملارد برای رفع خطر از گود ناایمن «مارلیک»

ملارد- ابتکارآنلاین: دادستان عمومی و انقلاب ملارد از ورود مدعی‌العموم به‌منظور رفع خطر از گود ناایمن غیرمجاز شش متری «مارلیک» خبر داد.
کد خبر: 2092
زمان انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۰ بعد از ظهر -
256 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – مهدی جهانشیری بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران از ورود مدعی‌العموم به‌منظور رفع خطر از گود ناایمن غیرمجاز شش متری «مارلیک» ملارد پس از ۱۶ سال خبر داد و گفت: دادستانی ملارد از حیث حقوق عامه نسبت به رفع این خطر ورود کرده است.

 

دادستان عمومی و انقلاب ملارد اضافه کرد: این گودبرداری که در سال ۸۵ در منطقه مارلیک صورت گرفته بود، متأسفانه بیش از ۱۶ سال از سوی پیمانکار پروژه به حال خود رها شده است.

 

وی در ادامه بیان کرد: علی‌رغم شکایت شهروندان ساکن در ساختمان‌های همجوار مبنی بر خسارت‌های ایجاد شده ناشی از این گودبرداری و پیگیری‌های صورت‌گرفته از سوی شهرداری ملارد، تاکنون پیمانکار پروژه حاضر به پر کردن این گود نشده بود.

 

جهانشیری اظهار کرد: در نهایت با ورود مدعی‌العموم و پیگیری‌های صورت‌گرفته به‌منظور پیشگیری از بروز حوادث احتمالی و جلوگیری از نشست ساختمان‌های همجوار، عملیات پر کردن این گود آغاز شد و حداکثر تا یک ماه آینده این گود پر شده و رفع خطر می‌شود.

 

دادستان عمومی و انقلاب ملارد در پایان با تاکید بر اینکه دادستانی حسب وظایف ذاتی خود نسبت به حقوق عامه دغدغه دارد و در این خصوص مسامحه نخواهد کرد، گفت: دادستانی ملارد در حوزه وظایف و اختیارات خود با توجه به تأکیدات ریاست محترم کل دادگستری استان تهران، پیگیر مصادیق نقض حقوق عامه خواهد بود.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *