امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

رضایتمندی جامعه از ارتباط موثر دولت با مردم/ دولت، اقداماتش را تبیین کند

خراسان شمالی – ابتکارآنلاین: نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: ارتباط وسیعی که رئیس جمهور با مردم دارد سبب شده سایر مسئولان نیز این ارتباط را با مردم بگیرند و در نهایت رضایتمندی و آرامش مردم را به دنبال داشته است.
کد خبر: 2202
زمان انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۵ بعد از ظهر -
265 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایسنا – حجت الاسلام رضا نوری، امروز یکم شهریورماه در دیدار با استاندار و مدیران استانی که به مناسبت هفته دولت در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: رئیس جمهور در بحران‌های مختلف به جای اینکه در دفتر خودش باشد در کف خیابان حاضر بوده و در کنار مردم قرار گرفته است تا آرامش را به مردم منتقل کند.

 

وی با بیان اینکه دیدن فعالیت رئیس جمهور سبب آرامش مردم می‌شود، ادامه داد: رئیس جمهور در مدت یک سال گذشته به کل استان‌های کشور سفر کرد و مصوباتی را هم داشت که نشان از فعالیت دولت برای مردم دارد.

 

وی تأکید کرد: در کشورهای وسیعی همانند ایران نمی‌بینیم که رئیس یک دولت در سال نخست به تمام استان‌های آن سر بزند و با اقشار مختلف گفت‌وگو کند که این برای نظام یک غنیمت به شمار می‌رود.

 

حجت الاسلام نوری به بخشی از دستاوردهای دولت سیزدهم در یک سالگی شروع به کار اشاره کرد و گفت: افزایش ۵.۵ میلیون نفر بیمه درمانی، تامین واکسن کرونا، آزادسازی سواحل، افزایش تجارت با همسایه‌ها، کاهش محسوس قطعی برق در اوج تابستان، عضویت در اجلاس شانگهای و… بخشی از دستاوردهای دولت یک سال گذشته است.

 

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه حجت الاسلام رئیسی دولت را با مشکلات بسیاری تحویل گرفت، ادامه داد: ۱۰ها هزار میلیارد تومان بدهی انباشته شده دولت، ابهام و سردرگمی در مسائل اقتصادی، گره خوردن سفره مردم به برجام و بسیاری موارد دیگر از جمله موضوعاتی است که مسئولیت دولت سیزدهم برای شروع به کار را دشوار کرده بود.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی همچنین بیان کرد: البته این را هم باید بدانیم که دولت باید به مشکلاتی نظیر تورم و بیکاری، مدیریت بازار، حواشی شهرها و اجرای عدالت ورود پیدا کرده و تلاش شبانه روزی کند تا در نهایت سبب حل شدن این مشکلات شود.

 

نوری یکی دیگر از مشکلات دولت را عدم توجه کافی به اطلاع رسانی اقدامات انجام شده دانست و ادامه داد: جهاد تبیین و اطلاع رسانی اقدامات انجام شده توسط دولت یکی از ضعف‌هایی است که دولت دارد و به اندازه کارهایی که کرده، تبلیغ، تبیین و توضیح نداده است لذا باید به این موضوع توجه جدی نماید.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *