امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
خطیب جمعه رفسنجان:

اختصاص ۱۵ درصد از درآمد معادن به استان، گره‌های زیادی را باز کند/قدر این دولت را بدانیم

رفسنجان – ابتکارآنلاین: امام جمعه موقت رفسنجان به سفر اخیر هیأت دولت به استان کرمان اشاره و بیان کرد: اختصاص و بازگشت سهم ۱۵ درصدی از درآمد معادن به استانها برای نیازمندی‌های همان استان از جمله رهاورد این سفر بود که می تواند خیلی از گره‌ها را باز کند.
کد خبر: 2274
زمان انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵ بعد از ظهر -
236 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایسنا – حجت‌الاسلام سید محمود حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان با گرامیداشت روز پزشک و با بیان این مطلب که پزشکان در جریان کرونا سنگ تمام گذاشتند، افزود: آنها در صدد تامین سلامت جامعه هستند، پزشکی شغلی مقدسی است و مسائل مادی را نباید در آن مطرح کرد.

 

وی با بزرگداشت هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان محمد علی رجایی و محمد جواد باهنر، تصریح کرد: دولت این شهدا، دولتی مردمی و انقلابی در تمام معنا بود.

 

حجت الاسلام حسینی خودباوری، مرعوب غرب نشدن و مردم‌باوری را از ویژگی‌های دولت سیزدهم برشمرد و بیان کرد: این دولت حتی روزهای تعطیل خود را صرف امور مردم می کند، قدر این نعمت را بدانیم، آیت الله رئیسی شاگرد آیت الله بهشتی است.

 

وی ادامه داد: یک نمونه از کارهای مهم دولت حل مشکل برق است که در سال گذشته وضع خوبی نداشت و امسال تابستان را بدون یک روز بی برقی پشت سر گذاشتیم، پس فرق می کند چه کسی بر سر کار باشد.

 

امام جمعه موقت رفسنجان به سفر اخیر هیأت دولت به استان کرمان اشاره و بیان کرد: صرف ۱۵ درصد از درآمد معادن برای نیازمندیهای همان استان از جمله رهاورد این سفر بود که می تواند خیلی از گره‌ها را باز کند.

 

حسینی همچنین با بزرگداشت روز جهانی مسجد گفت: استواری دین و مکتب به مساجد است، این سنگرها باید برای مقاومت فرهنگی و دشمن شناسی و دشمن ستیزی حفظ شود، مسجد مدرسه جهاد و بصیرت است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *